לעבור את הקיר
לעבור את הקירצילום: רדי רובינשטיין

אמונה. אמונה ושוב אמונה. זה במילה אחת המסר של ההצגה המקסימה לעבור את הקיר, המבוססת על סרטה שובר הקופות של רמה בורנשטיין.

כבר מהרגע הראשון בהצגה, נכנסים לקצב המהיר, המרגש והסוחף של עולם החתונה. זה מתחיל כאשר על הבמה מתנוסס שלט 'מיכל שלנו מתחתנת בעז"ה'. לא דבר טרוויאלי להוסיף זאת..

זה ממשיך בשירה ובריקוד החסידי, ממשיך איך לא? באומן ומסתיים בצורה מפתיעה. הכל מתוך האמונה הלוהטת של הכלה המיועדת (חן אמסלם הנפלאה והמוכשרת) לצידם של שחקנים צעירים ומוכשרים אלירן הרוש, הגר אנגל, גל חזאז, אביתר בר-דוד, אנה אקהרד, הראל ליסמן, טל עמר, איתמר אלבז, רותם מלר, לירן ליפשיץ, סתיו צובר' לדור העתיד של התיאטרון. כל אלו לצידם של עוז זהבי, אוולין הגואל ויעל אלקנה.

וכך, רגע לפני התאריך המיועד, מיכל מגלה שהארוס שלה ביטל את החתונה. אחרי שברון הלב המתבקש, היא מודיעה שהיא לא משנה את התוכניות: תהיה חתונה!

מרגע זה היא יוצאת מסע מטלטל, מצחיק ומרגש בין אמונה לאהבה, כשמעל לכל עומדת שאלה אחת גדולה: האם כאשר מיכל תעמוד ביום החתונה מתחת לחופה, יעמוד לצידה החתן שנשלח אליה? הרבה שירה עם מוסיקה יהודית, משחק מעולה כשכל שאר הצוות בהחלט נכנס לדמות ולאוירה של החתונה.

הבימוי המושלם של עידו רוזנברג, ועל המחזה ומילות השירים: אורן יעקובי ועילי בוטנר. לא להחמיץ. אולם מלא מפה לפה עם מסכות על הפנים, הריעו ארוכות ויש לכך סיבה. הצגה נפלאה.