הרב צבי יהודה קוק
הרב צבי יהודה קוקצילום: מתוך אתר ישיבת בית אל

לקראת האירוע המרכזי שיתקיים ביוזמת עיריית ירושלים לציון יום פטירתו הארבעים של ראש ישיבת מרכז הרב, הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ"ל, יתאחדו יחד רבנים רבים מתלמידיו המובהקים, ויעבירו שיעורים לזכרו ובתורתו בערב ענק בבנייני האומה.

בין הרבנים אשר יעבירו את השיעורים בערב הלימוד: הרב חיים גנץ ראש ישיבת מעלה אליהו בתל אביב, הרב יצחק שילת ראש ישיבת מעלה אדומים, הרב שבתי סבתו ראש ישיבת מצפה יריחו, הרב אליקים לבנון ראש ישיבת אלון מורה, הרב יהושע שפירא ראש ישיבת רמת גן, הרב דוד חי הכהן ראש ישיבת בת ים, הרב אבי סמוטריץ' ישיבת ניר בקרית ארבע, הרב יהושע מגנס ממרכז הרב, הרב מרדכי גרינברג ראש ישיבת כרם ביבנה לשעבר, הרב יהושע ויצמן ראש ישיבת מעלות, הרב מיכאל הרשקוביץ ר"מ בישיבת מרכז הרב ורב הישוב נריה, הרב ברוך וידר ראש ישיבת הכותל, הרב ראם הכהן ראש ישיבת עותניאל והרב אהרון איזנטל רב היישוב חיספין.

הזדרזו להירשם לאירוע

האירוע המיוחד יכובד במעמדם של נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, דייני ורבני הציונות הדתית מתלמידיו של הרב צבי יהודה זצ"ל וסגנית ראש העיר חגית משה.

את הערב ילוו בשירה ובניגון ישי ריבו, שולי רנד, עקיבא מרגליות, ירון בר וידידיה מאיר, יחד עם ליווי מוזיקלי של להקת להבה. לאירוע עתידים להגיע אלפי מבוגרים ובני נוער מכל רחבי הארץ, לזכרו של הרב אשר היה דמות יסוד בסיפורה של הציונות-הדתית, על כל גווניה.

במהלך הערב תוצג מסכת של תולדות חייו ומורשתו של הרב צבי יהודה זצ"ל הכוללת קטעים מתורתו והנהגתו של ראש הישיבה, שבעקבות פועלו ודרכו הוקמו עשרות יישובים ביהודה, שומרון והגולן, ישיבות גבוהות והסדר, אולפנות, ישיבות תיכוניות ועוד.

הרב יעקב שפירא, ראש ישיבת מרכז הרב: "חז"ל לימדונו שלא עומד אדם על סוף דעת רבו עד 40 שנה. ולמפרע, היום בשנת ה-40 רואים יותר מתמיד שהרב צבי יהודה זצ"ל ראה רחוק רחוק. הרב צבי יהודה זצ"ל יישם הלכה למעשה את האידיאלים הרוחניים של מרן הרב זצ"ל, שלולי הוא - ייתכן שהיו נשארים רק כרעיון כאידיאה".

להשתתפות ורכישת כרטיסים ב 20₪ בלבד לחצו כאן