ווילבקין הערב מול הגרמנים. היחיד שניסה
ווילבקין הערב מול הגרמנים. היחיד שניסהצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

לכל דבר טוב יש סוף. עם שתי שלשות בלבד במשך 40 דקות של משחק, מספר אסיסטים חד ספרתי וערב קליעה חלש של כל השחקנים, נעצרה הערב (חמישי) מכבי תל אביב במסע הניצחונות שלה במפעל היורוליג האירופי.

אחרי שנקמה באולימפיאקוס, אלבה ברלין וז'לגיריס ועצרה רצף של 8 הפסדים עם רצף של 3 ניצחונות, הערב הובסה מכבי בגרמניה על ידי באיירן מינכן המקומית בתוצאה 52:70.

עבור מכבי היה זה משחק סופר חשוב ומשמעותי מול אחת מהיריבות הישירות על הכרטיס המוביל לפלייאוף, כאשר גם הם וגם באיירן הגיעו למשחק הערב כשניצחון יעלה אותם למאזן של 50%.

אחרי רבע ראשון אותו פתחה מכבי בטירוף והובילה בו, ברבע השני חזרה באיירן והפכה את התוצאה ולהפסקת המחצית ירדו השתיים ביתרון גרמני קטן, 29:30.

במחצית השניה הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט - המארחת הגרמנית. עם קליעות רבות מחוץ לקשת, בעוד המכבים לא מצליחים לקלוע אפילו מתחת לסלים, הגרמנים שייטו כל הדרך לניצחון שמקרב אותם אל עבר שלב הפלייאוף על חשבון הצהובים מת"א.

בסיום, מכבי רושמת את אחד ממשחקי השפל שלה בכל הקשור לנקודות בעידן היורוליג הנוכחי כשהיא מובסת בתוצאה 52:70 ועשויה לשלם על כך ביוקר עם אי העפלה לשלב הפלייאוף.