דודי אמסלם
דודי אמסלםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מתי אני נדלק? כשאני מזהה שחצנות ואליטיזם שלא מגובים בכלום. ככה אני מבין שהשורש שלך הוא עם תפיסות גזעניות", אומר חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד בראיון למגזין N12.

גם את ניר ברקת הוא תוקף "אין אחד בליכוד שמכיר אותו כמוני ואני אומר לך שהוא לא ליכודניק, הוא רבין. הוא גם העריץ את רבין. ברקת הוא גניבת הדעת הכי גדולה בפוליטיקה הישראלית. ברקת הרבה יותר גרוע מסער ובנט".

אמסלם ממשיך להשתלח ביועץ המשפטי לממשלה היוצא, "מנדלבליט הוא האיש הכי מושחת בישראל, ולטעמי צריך להקים ועדת חקירה מיוחדת כדי לבדוק את כל מה שהוא עשה - בחקירות ראש הממשלה, בפרשת הרפז ובכל הפרשיות האחרות שהוא לא עסק בהן וטשטש אותן. לטעמי האדם הזה צריך לשבת בבית סוהר, אני חושב שהוא עשה הפיכה במדינת ישראל. הוא תופר את הימין על כלום, ואת הגנבים הגדולים, הפושעים, הוא מטשטש כי הם חברים שלו. הוא טוען שמחזיקים אותו בגרון וסוחטים אותו, אבל מיקי זוהר אמר מילה ברדיו וקראו לו לחקירה. הייתי בשוק שהוא הלך. חבר'ה, קחו אותי ישר לבית סוהר".

לסיום נשאל האם בעתיד יהיה מקום בליכוד לאיילת שקד ולגדעון סער? "זו שאלה בושה. האנשים האלה יכלו להקים איתנו ממשלה ימנית, אבל שמו בחזית את עצמם ולא את מדינת ישראל. הם בגדו בכל ערך ציוני ויהודי, בכל מה שהם מאמינים בו".