פרחים
פרחיםצילום: ISTOCK

פרחים מסמלים ללא ספק את היופי והאסתטיקה של הטבע. אין כמעט אדם שלא אוהב פרחים המסמלים את היופי שבעולם ועל כן, הם מהווים את המתנה המושלמת לכל סוג של אירוע או סתם בכדי להביע הערכה או אהבה.

כמו כן, הפרחים משמשים לעיצוב, כזרים ייחודיים לכלות ועוד. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט חנויות פרחים, אם אתם מעוניינים לרכוש פרחים ייחודיים באמת, כדאי מאוד שתבחרו את החנות האידיאלית מכל הבחינות.

ונילה, חנות פרחים בירושלים, מהווה ללא ספק את הבחירה הנכונה לכל חובב פרחים, שמעוניין לרכוש את הפרחים המרהיבים ביותר לכל צורך או מטר.

הייחודיות של פרחים

הפרחים הם יפים וריחניים. הם מסוגלים לשפר את מצב הרוח ויש לכך הוכחה מדעית. במחקר שנערך באוניברסיטת ראטגרס בניו ג'רזי שבארצות הברית, שני חוקרים שלחו שלוש מתנות לאנשים שהשתתפו במחקר שהם: פרחים, סלסלת פירות ונרות. הם צפו בתגובות של האנשים שקיבלו את המתנות כאשר כל אדם שקיבל פרחים חייך באופן מידי.

מבין מקבלי הסלסילות חייכו כ90 אחוזים ומבין מקבלי הנרות חייכו רק 77 אחוזים. בראיון שערכו 3 ימים לאחר שהתקבלו המתנות הודו על האנשים שקיבלו את הפרחים כי הם שיפרו להם באופן מידי את מצב הרוח.

פרחים מסמלים את הרומנטיקה. מזה אלפי שנים נוהגים גברים לשלוח פרחים לנשים כביטוי לאהבתם ולרומנטיקה. מדובר ללא ספק על מחווה קלאסית שנטמעה בתרבויות שונות בעולם כולו.

בשל העובדה שפרחים מסמלים יופי ודקורטיביות, משרים אווירה טובה, משפרים את מצב הרוח ומעניקים לכל אדם שרואה אותם או מקבל אותם את ההרגשה הטובה ביותר, אין ספק שכדאי לבחור בזר פרחים כמתנה או כמחווה רומנטית, לעצב חדרים שונים שמעוניינים שהם יהיו מיוחדים כגון: חדר שבו מציעים נישואין, באמצעות פרחים, בלונים ועוד וכן, להשתמש בפרחים מרהיבים ביופיים בזרים מיוחדים כגון: זר לכלה ביום חתונתה.

אם אתם מחפשים משלוחי פרחים בירושלים או עיצובים באמצעות פרחים בירושלים, כדאי שתכירו את ונילה.

למה דווקא ונילה?

ונילה היא חנות פרחים איכותית ויוקרתית ועוסקת מזה פרק זמן משמעותי מאוד בצורה מנוסה ומקצועית בעיצוב אירועים. החנות ממוקמת בתוך מלון מצודת דוד, כאשר היא צופה לנוף פסטורלי של החומה והעיר העתיקה.

החנות עובדת עם צוות שוזרים מקצועי שמטרתו היא לעצב פרחים על מנת שיתאימו לכל מאורע, החל מזרים וסידורי פרחים ייחודיים שלא נראו עוד כמותם, אספקה של צמחים מרהיבים ויפים, זרי כלה דקורטיביים ומעוררים התפעלות אשר נשזרים באופן מיוחד בהתאם לבקשה של כל כלה, קישוט ועיצוב חדרים ורכבים ומשלוחי פרחים לכל מטרה באזור ירושלים, בכל הארץ ובעולם.

מי שהקים את ונילה הוא יורם אברהמי אשר מתמקצע בשזירת פרחים באופן מקצועי וייחודי. יורם הוא בעל ניסיון רחב היקף בתחום הפרחים ועיצוב האירועים והוא הקים את החנות בשנת 1999. הוא עיצב לא מעט אירועים הן בתוך המלון והן מחוץ למלון.

ונילה מציעה לכלל הלקוחות שלה את התוצר הטוב ביותר: בין אם מדובר על זר פרחים ובין אם מדובר על עיצוב באמצעות צמחים. השוזרים המקצועיים, בשילוב עם פרחים שנקנו ממגדלי הפרחים הטובים ביותר, הניסיון המקצועי המשמעותי והאהבה לתחום הופכים את התוצר הסופי שהעסק מציע לכל לקוח ללא פחות ממושלם.

פרחים הם ללא ספק דבר מרהיב ביופיו ועל כן, אם אתם מעוניינים בפרחים בירושלים או בסביבה, כדאי שתיצרו קשר עם ונילה ותהנו מכל הטוב שהיא מציעה לכם בתחום הפרחים.