יובל דיין ובר צברי
יובל דיין ובר צבריצילום עטיפה: יובל כהן עיצוב עטיפה: AVOXVISION

שמונה שנים עברו מאז הדואט האחרון והיחיד של יובל דיין. זה היה ב-2014 ודיין, אז זמרת בתחילת דרכה, שיתפה פעולה עם אמיר דדון בשיר המרגש 'צבעים'. שמונה שנים עברו ומאז היא לא שבה לשתף פעולה עם זמרים אחרים - עד היום.

"דרך העבודה על השיר גילינו שדואט זה לא דבר רגיל עבור שנינו" מספרת דיין על השיר 'מיליון עננים' שיוצא היום כדואט עם בר צברי, "וכשהשיר הזה הגיע, הוא חיבר ורקם בעדינות כל כך הרבה רגש ואמת מסביבו, וזה הרגיש הכי טבעי ונכון".

"כששמעתי את "מליון עננים" היה לי ברור שהחום והכנות של בר זה הדבר שהכי מתאים לו, מלא זמן חיכיתי להזדמנות לשיתוף פעולה עם היוצר המוכשר הזה והנה זה קרה"

בר צברי, השותף של יובל דיין לדואט הנוכחי, אמנם התחיל את דרכו המוזיקלית במקביל לדיין לפני כעשור עת היא השתתפה בתכנית "דה וויס" ב 2012 והוא השתתף בתכנית "אייל גולן קורא לך", אבל את הפריצה הענקית שלו הוא חווה רק ב2020 עם הלהיט "ג'וני" שחרך מצעדי השמעות והורדות והגיע עד למקום השני בגלגל"צ בשנת 2020 מה שגם זיכה אותו בתפקיד ראשי בסידרה מנגן ושר.

"הקול המלאכי של יובל נגע בי בפעם הראשונה ששמעתי אותה" מספר צברי על החיבור, "וגם בשיר הזה זה קרה לי, הרגיש טבעי לשיר איתה, ואני ממש שמח על החיבור המיוחד הזה."

"הרבה זמן חיכינו שכבר תשמעו, ועכשיו זה שלכם" הם חותמים, "מאחלים לכם שגם מליון עננים לא יסתירו לכם את כל האור שיש בעולם".