מדורי ברנז'ה שלמים אפשר למלא על יומיים של כנס ירושלים של 'ערוץ 7' ו'בשבע' שהתקיים השבוע, אבל דווקא בסיום הכנס, ממש בנאום האחרון, היה רגע אחד מיוחד מאוד.

את נאום הסגירה של הכנס נשא ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. הוא צריך היה לדבר בסיומו של פאנל בנושא פגיעות מיניות בציבור הדתי, בהשתתפות הרבנית יהודית שילת, אביגיל היילברון, עו"ד טלי גוטליב וד"ר מיכל שרייבר דיבון. הפאנל התארך, ונתניהו נכנס לאולם כשארבע המשתתפות והמנחה רבקי גולדפינגר באמצע הדיון הסוער.

הקהל, כמו קהל ציוני דתי טוב, הריע לנתניהו ונעמד על רגליו לכבודו. נתניהו התיישב לרגע, אך לפתע קם ועלה לבמה. משתתפות הפאנל מיהרו לסיים אותו, אך נתניהו דווקא אמר כי הוא מעוניין להקשיב. "אני רוצה לשמוע", הוא אמר.

או אז סיכמה ד"ר שרייבר דיבון את דבריה בפאנל בדקה ועשר שניות, ולאחר מכן מנחה כנס ירושלים, עיתונאי ערוץ 7 יוני קמפינסקי, התכבד להזמין את ראש הממשלה לשעבר יו"ר האופוזיציה ויו"ר הליכוד לבמה. הקהל נעמד שוב והריע, ונתניהו התמקם והחל לנאום. רגע לפני שהחל נתניהו לדבר, הצלם המוכשר חיים טוויטו הספיק להנציח רגע של חילופי מילים בין קמפינסקי לנתניהו.

יוני קמפינסקי עם בנימין נתניהו
יוני קמפינסקי עם בנימין נתניהוצילום: חיים טוויטו
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בכנסצילום: חיים טוויטו

מי שהתרגש השבוע להיות לראשונה בחייו קריין מהדורת החדשות של 'גלי צה"ל' היה שילה רוזנפלד, תושב העיר בית שמש וחייל גל"צ במחלקת האקטואליה ובדסק הספורט. "ההתרגשות הייתה בעיקר לפני", הוא צייץ בטוויטר. "ברגע שפתחתי את המיקרופון, הרגשתי כמה זה טבעי לי ואני כל כך נהנה מזה".

ראש העיר בית שמש עליזה בלוך מיהרה לכתוב בפייסבוק: "גאווה עצומה לעיר כולה. אין גאה ממני על כברת הדרך שעבר, על הנחישות והיכולת שהפגין עד שהגשים את החלום. אני בטוחה שזו רק ההתחלה עבורו. שילה הוא הוכחה שאין דבר העומד העומד בפני הרצון".

בנוסף, מדור 7 ברנז'ה יכול לגלות לכם ששילה רוזנפלד הוא בנו של השחקן הדתי טוביה רוזנפלד, המוכר בעיקר כטוביה מ"אסי וטוביה" בערוץ מאיר לילדים.

השר לשירותי דת מתן כהנא סיכם את השבוע בטיול אופניים אקסטרימי ב"דרום האדום". הוא הפציר בקהל שלו ברשתות החברתיות לזהות את המקום, ומדור 7 ברנז'ה כאן כדי לגלות לכם שהוא רכב בחרבת נחביר - בארי.

יו"ר תנועת נחלה צבי אלימלך שרבף ועו"ד נתי רום מארגון חוננו נצפו לומדים חברותא בישיבה החדשה שהוקמה בכניסה לישוב אביתר.

נתי רום וצבי אלימלך שרבף
נתי רום וצבי אלימלך שרבףצילום: דוברות

יועץ התקשורת של ח"כ אבי מעוז, יהונתן יפרח, ורעייתו תהילה הכניסו את בנם בבריתו של אברהם אבינו. וייקרא שמח בישראל: 'מעיין דוד'.

יהונתן יפרח והמשפחה המורחבת
יהונתן יפרח והמשפחה המורחבתצילום: באדיבות המצולם

מזג האוויר הסוער שפקד את המדינה לא דילג כמובן על כפר הנוער הדתי הודיות. לאחר מספר ימים בהם היו התלמידים ספונים בכיתות ופנימייה המחוממת הגיע הזמן גם ליהנות בתוצאות הסופה. ביום ראשון האחרון יצאו כלל חניכות וחניכי כפר הנוער יחד עם הצוותים החינוכיים ליום של בילוי והנאה בחרמון המושלג. הטיול גם סימן את סיום מחצית שנת הלימודים הראשונה ופתיחתה של המחצית השנייה.

הגיעו לחרמון
הגיעו לחרמוןצילום: כפר הנוער הדתי הודיות

מי שהצטרפה השבוע לרשימת המלאכים של תורמי הכליה היא סגנית עורך העיתון מקור ראשון אורלי גולדקלנג. כבוד. אדם נוסף שנוסף לרשימה הוא חבר מועצת העיר אשקלון עמיחי סיבוני.

מדור 7 ברנז'ה מאחל מזל טוב לעיתונאי נטעאל בנדל שבישר השבוע שנולדה לו בת. יו"ר תנועת דרכנו יאיא פינק בישר על הולדת הבן: "משנכנס אדר מרבין בשמחה. בן בריא (ממש בריא, 4.3 קילו) נולד. לאשתי הלביאה אוריה ולבן שלום. תודה גדולה לרופאות, למיילדות ולאחיות בבית חולים העמק, וגם לחברים במילואים שממלאים את מקומי".

עדיאל מהצרי, מנהל סיעת הציונות הדתית, קיבל דרגת רב סרן (במיל'). בצלאל סמוטריץ': "תשתדל מידי פעם, בין מילואים למילואים, גם להגיע קצת לעבודה בכנסת".

חברי ועדת החוץ והביטחון בראשות ח"כ רם בן ברק הגיעו למערת המכפלה לסיור מקיף, וראו מקרוב את העבודות להנגשת המערה.

ועדת חו"ב במערה
ועדת חו"ב במערהצילום: יצחק וויס

אצל בכיר עסקני חב"ד הרב יעקב גלויברמן ביקרו השבוע במשרדי עמותת החסד שלו בלוד ניצב משנה הוד לוי ראש המחלקה לקהילה במשטרת ישראל, וסגן ניצב נתי בן מרדכי ממשמר הגבול. בסיום העניק להם את ספרי "השער לפרשה".

הרב יעקב גלויברמן עם השוטרים
הרב יעקב גלויברמן עם השוטריםצילום: ללא

ענבי הגפן: ישי פרל ואורטל צור התחתנו בפתח תקווה. החתן ישי, בנו של הרב מנחם פרל, ראש מכון צומ"ת. הכלה אורטל היא בתו של הרב יחיאל צור, רב ישוב בית רימון. חופה וקידושין סידר הרב אליקים לבנון. נצפו ברחבת הריקודים: איתמר בן גביר, עידית ושמוליק סילמן.

ישי פרל ואורטל צור
ישי פרל ואורטל צורצילום: יניב ישר

השחקן החרדי שמעון בסרוויס מנתניה, נצפה השבוע בסמיכות לתאריך ז' באדר יום פטירת משה רבינו כשהוא בסט צילומים, על רקע נופי הבראשית של מדבר יהודה, לתכנית אודות סיפור יציאת מצרים לערוץ 'דיסקברי' הבינלאומי, בתפקיד משה רבינו. זאת, לאחר תום שבועיים של צילומים אינטנסיביים במצרים. הסדרה בת עשרת הפרקים בבימויו של Robin Cutt, תעלה לשידור בחודשי הקיץ הקרוב.

שמעון בסרוויס
שמעון בסרוויסצילום: ישראל שוורץ
לא לשכוח סלפי
לא לשכוח סלפיצילום: באדיבות המצלם

חברי המחזור הראשון של תלמוד תורה מוריה רמת בית שמש נפגשו השבוע בבית שמש במפגש הבוגרים וההורים של תלמוד התורה, שהתקיים במסגרת קמפיין גיוס ההמונים לתלמוד תורה.

מפגש בוגרים
מפגש בוגריםצילום: יהונתן גוטליב

אברכים מאור עקיבא הגיעו השבוע אל ישיבת 'אור וישועה' בחיפה, ונפגשו עם רב הישיבה, הרב אליהו רחמים זיני. מטרת המפגש הייתה ללמוד מתורתו של הרב, לשאול את הרב שאלות גדולות וסבוכות כגון: מהו רב, מהי שיטת הפסיקה הספרדית לעומת האשכנזית, איך לומדים בצורה נכונה הלכה, מה הגדר של קיבלנו הוראות מרן, מה הרב קוק חידש בעולם ועוד.

נפגשים עם הרב זיני
נפגשים עם הרב זיניצילום: ישיבת 'אור וישועה'