יוסף חדאד
יוסף חדאדערוץ 7

יוסף חדאד, פעיל הסברה ערבי-ישראלי ונכה צה"ל ממלחמת לבנון השנייה, מושך אש מצד ארגוני שמאל קיצוני ופרו-פלסטינים שמבקשים לחסום את פעילותו ברשת למען ישראל.

ענקית הסרטונים "יוטיוב" הודיעה לחדאד היום (שישי) כי היא מגבילה לצופים מעל גיל 18 את קטעי הווידאו שהוא מפרסם. "אחרי שבדקנו את התוכן שלך קבענו שהוא לא מתאים לצופים מתחת לגיל 18, בהתאם להנחיות הקהילה שלנו", אמרו ביוטיוב.

חדאד לא מרים ידיים ומתכוון להיאבק. "מתנהלת מלחמה נגדי ברשתות מצד כל מיני שונאי ישראל", הוא אמר. "כבר הצליחו בעבר לחסום ולהסיר לי את חשבון האינסטגרם מספר פעמים, עכשיו בגלל דיווחים נגד סרטוני הסברה שלי ביוטיוב החליטו להגביל צפייה לגילאי 18 ומעלה.

"כאילו שזה מסוכן לצעירים בעולם לצפות בהוכחות שישראל לא אפרטהייד...אבל לא יעצרו אותי", הוא מבטיח.

זיכרון בסלון הערבי
זיכרון בסלון הערביצילום: יוסף חדאד

לפני כשלושה שבועות, ביום השואה הבינלאומי, חדאד הוביל אירוע "זיכרון בסלון" למשתתפים מהעולם הערבי. באירוע צפו כמאה וחמישים בני אדם מכל העולם הערבי ומקרב החברה הערבית בישראל.

האירוע התקיים בחברה הערבית זו השנה הרביעית, אך זו השנה השנייה שחברו לאירוע גם משתתפים ממדינות ערב, ובהן גם סוריה, עיראק ולבנון מעבר לדובאי, בחריין ומדינות נוספות.

"קיבלנו הודעות תוך כדי הטקס שאנשים מוסרים שלום וד"ש מלבנון ומבקשים שנמשיך בעשייה הזו. אנשים מסוריה דיברו על החשיבות של האירוע. יש צמא גדול להבין מה שקרה בשואה", אמר חדד לערוץ 7 והוסיף: "יש חוסר מידע ובורות בנושא הזה, לא באשמת האנשים אלא באשמת אותן מדינות שרוצות למזער את האירוע הזה ולהכחיש אותו, אבל האירוע הזה קרה לעם היהודי וצריך לזכור שהוא קרה לעם היהודי, ולצד זה חשוב ללמוד את זה כדי שהאירוע לא יקרה לאף עם בשום מקום".