ח"כ שלמה קרעי בלשכת בן גביר בשמעון הצדיק
ח"כ שלמה קרעי בלשכת בן גביר בשמעון הצדיקצילום: ללא

ראשי שדולת ארץ ישראל, חברי הכנסת יואב קיש ואורית סטרוק שלחו הבוקר (שני) מכתב למפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי והודיעו לו כי לאור מה שהגדירו "כישלון המשטרה באבטחת ההתיישבות היהודית במקום" תגיע השדולה לשכונה ביחד עם חברי הכנסת החברים בה לכינוס מיוחד בנושא.

ראשי השדולה דרשו למצוא פתרון מיידי שיבטיח את ביטחון התושבים היהודים במקום. "אנו פונים אליך לפעול מיידית להחזרת הסדר ולהבטיח את ביטחונם של התושבים היהודים בשכונה על מנת לייתר את כינוס השדולה. כנבחרי ציבור חובתנו לפעול בנחישות על מנת לשים קץ להפקרות הבטחונית הקיימת בשכונה - ואנו דורשים פתרון קבע לבטחון התושבים ומניעת ההצתות והאלימות של הפורעים הערבים בשכונה".

בצהריים ביקר ח"כ שלמה קרעי בלשכה שפתח ח"כ איתמר בן גביר בשכונת שמעון הצדיק. "בזמן ששורפים כאן בתים ורכוש של יהודים במטרה לפגוע גם בנפש, שר הבט"פ האנטי ציוני מאשים את היהודים ואת חברי הכנסת שמגיעים לחזק אותם. בפועל, הוא נותן רוח גבית לטרור. איפה מותר אליבא דבר-לב ליהודים לגור? בלוד? בנגב? ביו"ש? בשמעון הצדיק? סתם בירושלים? לפי ממשלת האחים המוסלמים הזו התשובה כנראה היא: אינכם רצויים בשום מקום".

"אסור להתקפל ואסור להפקיר את היהודים האמיצים שמוסרים את נפשם על השמירה על עם ישראל בארץ ישראל, במקומות האסטרטגיים והחשובים ביותר לעם היהודי ומורשתו", דברי קרעי.