צילום מסך מתוך הטריילר. יוטיוב
צילום מסך מתוך הטריילר. יוטיובאמזון פריים וידאו

אחד האירועים הנצפים ביותר בארצות הברית, ובעולם בכלל, הוא גמר ליגת הפוטבול (הסופרבול) שנערך אתמול, ולכן אין פלא שעל מנת לפרסם במהלך המשדר מוכנות החברות הגדולות לשלם מיליוני דולרים. שישה וחצי מיליון דולר עבור דקה אחת של פרסומת אם לדייק.

אמזון, דרך חברת הבת שלה אמזון פריים וידאו, רכשה גם היא זמן פרסום במשדר הפופולרי, והשתמשה בו על מנת לשחרר טריילר ראשון מסדרה חדשה עם שם מוכר - 'שר הטבעות':

6.5 מיליון דולר בשביל טריילר נשמע לנו אמנם הרבה, אבל אם לוקחים בחשבון שעלות הפקת הסדרה המדוברת עומדת על 465 מיליון דולר לעונה, מה שהופך אותה לסדרה היקרה בהיסטוריה, ניתן להבין שסכום ההימור גדול בהרבה.

הסידרה מתרחשת גם היא בעולם שברא טולקין, אותו עולם בו מתרחשים ספרי וסרטי שר הטבעות ומגוללת אירועים שהתרחשו שנים רבות לפני תחילת אחוות הטבעת ואירועי ההוביט - בשנת 3441 לעידן נומנור, העידן השני של הארץ התיכונה אם להיצמד לתיארוך הטולקיני.

הסדרה, שמתחילה בתקופה של שלווה יחסית, עוקבת אחר צוות של דמויות, מוכרות וחדשות כאחד, כשהן מתעמתות עם הופעתו מחדש של הרוע לארץ התיכונה. אמזון הצהירו כי אירועי הסדרה יחזירו את הצופים לעידן בו נולדו המעצמות הגדולות, ממלכות זכו בתהילה והידרדרו לחורבן, כוחם של הגיבורים נבחן, התקווה נתלתה בחוטים העדינים ביותר והנבל הנורא ביותר שאי פעם נולד מעטו של טולקין מאיים לכסות את כל העולם בחושך.