השקעות. אילוסטרציה
השקעות. אילוסטרציהצילום: ISTOCK


אז מה זה בעצם השקעות קטנות בנדל"ן דיגיטלי?

השקעות קטנות הן למעשה השקעות בסכומי כסף קטנים. מטרת השקעה זו היא הגדלה סכום ההשקעה הראשוני באמצעות תשואה. לשם הבהרה, ניתן לומר כי סכום השקעה גדולה הוא סכום שעולה על 300,000 ₪. מנגד, השקעה קטנה היא השקעה עד לסכום של 200,000 ₪. השקעה קטנה מתייחסת להשקעה בנדל"ן דיגיטלי או מוצרים דיגיטליים שונים אשר גובה ההשקעה בהם אינו עולה על סכום של 200,000 ₪. בדרך זו, השקעות קטנות בנכסי נדל"ן דיגיטלי מניבות פוטנציאל לתשואות גבוהות במיוחד.

כמה ניתן להרוויח מהשקעות קטנות בנדל"ן דיגיטלי?

בהשקעה קטנה בנכסים דיגיטליים, ניתן להרוויח סכומים של מעל ל- 100,000 ₪. כל זאת באופן חדשי ללא התעסקות מצד המשקיע. אם תרצו להשקיע באופן ראשוני ולא לסכן כמות גדולה מידי של כסף, שימו לב כי סכום ההשקעה המינימלי עומד על 17,500 ₪ + מע"מ בחודש. כמו כן, כדאי לדעת שצפי אחוזי התשואות מרשים ביתר ועומד על שווי של 115% בשנה תוך 3-5. לכן יש לשים לב שההכנסה על ההשקעה היא לטווח הארוך אך תמיד מחזירה את ההשקעה.

כיצד ניתן לבצע השקעות קטנות בנדל"ן?

אם לא שמעתם עדיין על investa, כדאי לכם לשים לב לדבר הבא! המודל הכלכלי של investa מאפשר פוטנציאל רווחיות גדול באופן משמעותי. בנוסף, צפי התשואה ב-investa מאפשר הכנסה גדלה ומשתבחת בחלוף הזמן ומשאיר בבעלות המשקיע נכס דיגיטלי אמיתי. כל זאת באמצעות ליווי צוות המומחים המקצוענים של investa. המומחים שלנו עומדים לשירותכם לכל התייעצות או שאלה ואחראי בעצמו לכל עיסוק הקשור לנכס הדיגיטלי. בנוסף, הצוות האדיב והמיומן שלנו יבטיח בזכות מקצועיותו לאחוזי הצלחה גבוהים משמעותית ולתשואה המקסימלית שתוכלו לקבל עבור השקעתכם.

מה הם היתרונות של הכנסה פאסיבית מהאינטרנט?

שימו לב שעל מנת להגיע להכנסה פאסיבית מנכס דיגיטלי שיש לנו בעלות עליו, אנו צריכים לדעת לעבוד קשה. העבודה שלנו יכולה להשתלם ולתת לנו להינות מהפירות בטווח הארוך. חשוב לשים לב כי הכנסה מסוג זה עדיין דורשת מאתנו לשלם מיסים ולהצהיר עליה כהכנסה רשמית שיש לנו. עם זאת, עדיין מדובר בהכנסה פאסיבית על בסיס חודשי.

למי ההליך מתאים?

השקעות קטנות בנכסים דיגיטליים מתאימים למעשה לכל אדם! עם זאת, קהל ספציפי אידיאלי להשקעות מסוג זה הוא מי שיש לו זיקה לעולמות הדיגיטלי פחות מפותחת. כמו כן, ההשקעות הקטנות עשויות להתאים גם לקהלים המעוניינים לחסוך עבור זמן רב. למשל, נכס נדל"ני יכול להיות מתאים להשקעה על ידי חיילים וסטודנטים עם הון עצמי קטן לשם עזרה כלכלית בתכניות לטוח הרחוק כמו סגירת מינוס והחזרת הלוואות, חופשה עתידית, חיסכון וכו'.

כל מי שמעוניין להגדיל את ההכנסות שלו תוך טווח זמן קצר של שנים, עשוי להנות מרווח לא מבוטל והחזר מהיר של ההשקעה תוך זמן קצר.

למה השקעות קטנות בנדל"ן עשוי להיות עסק משתלם?

כאמור, היתרון הגדול ביותר בהשקעה בנדל"ן דיגיטלי הוא העבודה שהוא זול משמעותית ביחס לנדל"ן פיזי. בהנחה שאתם מעוניינים לקנות דירה להשקעה, תצטרכו להשקיע סכומי עתק בשווי של מאות אלפי שקלים רק בשביל ההון ההתחלתי הדרוש לקניית דירה.

בנוסף, יש לשים לב שמדובר בהליך ארוך שמלווה במשכנתא ארוכת שנים. אמנם בסופו של דבר אתם צפויים להחזיר את ההשקעה דרך דירה פיזית להשקעה באמצעות תשלומי שכירות אך שימו לב כי החזר ההשקעה עשוי להימשך לאחר זמן ממושך יותר ביחס להחזר ההשקעה בנכסים דיגיטליים.

הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שבנכסים דיגיטליים יש הכנסות חודשיות גבוהות יותר מהממוצע של הכנסה חודשית עבור דירה ממוצעת בישראל ובפרט בפריפריה. כאמור, הכנסה חודשית מנכסים דיגיטליים עשויה להגיע עד לסכום של כ – 10,000 ₪. זאת גם בהנחה שהשקעתם סכום קטן יחסית בנכס דיגיטלי. כך, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו החזר על ההשקעה שלכם תוך זמן קצר יותר מזה שבהשקעה בנדל"ן פיזי.

בנוסף, כדאי לשים לב שאחד היתרונות המובהקים בהשקעה קטנה בנכסים דיגיטליים הוא העובדה שתוכלו שלא להשתתף בתחזוקה של הנכסים. כל בעל דירה להשקעה ודאי מודע למצב שבו יכול להיות שהוא יצטרך להשתתף במימון עלויות של תפעול ותחזוקה כמו תיקון נזילות או בעיות חשמל. עלות התיקון של תקלות אלו עשוי להגיע לשווי של מאות אלפי שקלים וכך יכול לפגוע בפוטנציאל הרווחי של בעל הדירה.

למה כדאי להשקיע בנכסים דיגיטליים עם סוכנות investa?

דרך investa תוכלו להנות משירות שיבצע את כל פעולותיו בשיתוף פעולה עם הלקוח. כל ההליך מבוצע יחד בשקיפות מלאה, שירות מסור, ומתן ידע רב ומקצועי שהופך את ההשקעה לכדאית. כמו כן, עוד לפני שתתחילו לעבוד ביחד, מובטח לכם כי הצוות המקצועי והמסור שלinvesta ישוחח עמכם ויבקש לערוך עמכם היכרות לצורך תיאום ציפיות על מנת לוודא שאתם יודעים כיצד נעשה הליך ההשקעה.

עובדה נוספת וחשובה שכדאי לכם לדעת היא העובדה שהשקעה בנכס דיגיטלי מניבה פוטנציאל רווחיות גבוה מהרגיל. Investa לוקחת על עצמה את המטרה לבנות לכם נכס דיגיטלי כלכלי שיהווה בסיס לשיווק ומכירה. יתרה מכך, סוכנות הנדל"ן הדיגיטלית של investa משיגה בממוצע מעל ל-115% תשואה שנתית ומאפשרת צפי להגדלת ההכנסה.

בנוסף, כדאי לכם לשים לב כי investa מעסיקה אך ורק מומחים ביצירת נכסים דיגטליים. המומחים שלנו הינם מומחים בשיווק דיגיטלי, כתיבת תכנים מקצועיים ואף מומחים בקידום אורגני ממומן. אנו מתחייבים כי כל הגורמים המנוסים ב- investa הינם בעלי ניסיון ענף ורב שנים בתחום שעוסקים בפיתוח הכלים הטובים ביותר עבור הצלחת הנכס בעתיד.

כך תוכלו להיות בטוחים שהשקעה בנדל"ן דיגיטלי תאפשר לכם בעיקר לנוח ולהנות מהכנסה פאסיבית מרשימה. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שהכל עלינו! אין צורך בהתעסקות מצדכם בבניית הנכס הדיגיטלי. השאירו זאת למומחים שלנו.

סיכום,

אם אתם מעוניינים לגרום לכסף שלכם לעבוד עבורכם, ולא תצטרכו יעוד להוציא הון עתק על נדל"ן שעלול לגרום לעוגמת נפש עם השנים, כל שתידרשו לעשות הוא לתת לכסף לעבוד בשבילכם ולתת לו לעבוד עבורכם. זאת תוך התחייבות לזמן קצר בהרבה ביחס לנכס מוחשי שבו תוכלו להחזיר את ההשקעה.

אם יש בידכם סכום נמוך יחסית המיועד להשקעה, כדאי שתשקלו בחיוב השקעה קטנה בנכס דיגיטלי. מדובר בנכס שמפיק עבורכם תשואות גבוהות והכנסה פסיבית באפס מאמץ. כמו כן, מדובר בדרך אידיאלית להנות מריביות גבוהות בשוק ללא התעסקות מצדכם בנכס. השאירו זאת למומחים ב-investa המתחייבים להעניק לכם את השירות המסור ביותר כדי שתוכלו לקצור את פירות ההשקעה.

חשוב מאוד שתתייעצו עם מומחים בתחום כדי לוודא שתשקיעו את הסכום הנכון לכם וכך שתוכלו לקבל את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. כך תוכלו לוודא שגם לאחר תשלומי מיסים עבור ההכנסות, עדיין יהיה לכם כדאי להשקיע את הסכום המדויק והנכון לכם. לעוד שאלות בנושא, פנו למומחינו ב-investa!