כנס לזוגות צעירים
כנס לזוגות צעיריםצילום: שניים בריבוע

בפרויקט 'שניים בריבוע' ממשיכים בעשיה המבורכת למען זוגות שרוצים לשדרג את חיי הנישואים, והפעם עמלים במיזם על הפקת כנס וירטואלי ענק לזוגות בשנה הראשונה.

"בתחילת הנישואין ישנם הרבה אתגרים איתם מתמודדים בני הזוג", אומרת אפרת צור מנהלת התוכן בפרויקט 'שניים בריבוע'. "אנשים מגיעים מרקע חיים שונה, הרגלים שונים ופערים חברתיים ועכשיו הם צריכים לחיות יחד איך מגשרים על הפערים?"

"בשביל זה אנחנו מארגנים כנס מיוחד בזום, בו ניתן כלים שיהפכו את שנת הנישואין הראשונה משנה מאתגרת לשנה מחברת", מסבירה צור.

לחצו כאן להרשמה מהירה לכנס הוירטואלי>>

בכנס ישתתפו ראש מכון פועה, הרב מנחם בורשטין, שידבר על האתגרים והלבטים שעולים בתחילת חיי הנישואין, אושיית הרשת ומדריכת הכלות, נטע ברודיאנסקי, שתדבר על הדבר הקשה ביותר בתחילת חיי הזוגיות - תיחזוק הקשר גם בימים בהם אנו מצווים על ריחוק בין בני הזוג, ואיך יוצרים קירוב רגשי עמוק למרות הריחוק הפיזי.

במהלך הכנס מנהלי התוכן בפרויקט 'שניים בריבוע' הזוג אפרת ואלעד צור יקיימו סדנה אטרקטיבית 'להפוך מזוג לצוות'. "לראשונה נקיים סדנת עבודה מעשית בהשתתפות הקהל", אומר אלעד צור "בסדנה יקבלו המשתתפים כלים שיעזרו להם לשדר את חיי הזוגיות ולהתמודד עם אתגרי השנה הראשונה".

הכנס יתקיים בזום ביום רביעי כט' אדר א' (2.3.22) בשעה 20:00. להרשמה לכנס בחינם לחצו כאן >>>