לא מומלץ לאבד
לא מומלץ לאבדצילום: iStock

11 שנים אחרי שפול בישופ איבד את השיניים התותבות שלו, הוא קיבל להפתעתו את השיניים חזרה בדואר.

פאול בישופ בן ה-63 מאנגליה, איבד את השיניים התותבות שלו לפני 11 שנים בטיול בספרד. לדבריו, הוא שתה קצת יותר מדי באותו הלילה והקיא, ורק לאחר מכן הבחין שהשיניים שלו נעלמו. אחרי ששחזר את מה שעשה באותו הלילה, הוא הבין שהשיניים נפלו לו לפח בו הקיא לפני כן, אבל לא הצליח לאתר אותן.

פאול כבר הספיק לשכוח מכל העניין עד שבשבוע שעבר קיבל מכתב רשמי מממשלת ספרד שהשיניים שלו נמצאו והוא מוזמן להגיע ולקחת אותן. פאול סיפר שבהתחלה חשב שמדובר במתיחה אבל אחרי שראה שיש את החותמות הרשמיות של ספרד הוא התחיל להאמין לכל הסיפור.

לפי המתואר במכתב, השיניים שלו הגיעו למזבלה ומכיוון שחל איסור בספרד להשמיד חלקי גוף, הם נשלחו לזיהוי במעבדה על מנת שיוכלו להישלח בחזרה לבעלים. בפועל, השיניים לא נחקרו במעבדה ורק מספר שנים לאחר מכן לבורנט מתמחה החליט לבחון את השיניים. להפתעתו, נמצאו עליהם שרידי דנ"א והוא אף הצליח להצליב אותו עם הדנ"א של בישופ שהוכנס למאגר בטיול שלו בספרד.

הלבורנט אף הצליח לאתר את הכתובת של בישופ בעזרת השגרירות הבריטית ושמח לשלוח לו את השיניים בחזרה. בסיום המכתב, נכתב כי הם "מקווים שתחזור בקרוב לספרד, אם כי הפעם תהיה קצת יותר זהיר.

מכיוון שפאול כמובן כבר קנה שיניים תותבות חדשות, הוא מתלבט מה לעשות עם זוג השיניים החדשות שקיבל הישר מהמזבלה בספרד. בראיון ל-BBC הוא התבדח שבעקבות הפרסום הוא שוקל לפתוח מוזיאון השיניים התותבות.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!