מאי גולן
מאי גולןצילום: Yonatan Sindel/flash90

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד נאמה בהפגנת הימין בתל אביב ותקפה את ממשלת בנט - לפיד.

"לפני לא הרבה זמן אמר לנו המנהיג שלנו, המנהיג הטוב ביותר שאי-פעם היה פה וסביר להניח אי-פעם יהיה פה, אמר בנימין נתניהו שצריך לחקור את החוקרים. כשהוא אמר את זה, כל אולפני הרעל והתבערה לא ידעו את נפשם. איזו הסתה, איזה פשע, כשהוא אמר את זה, איך יכול להיות שבנימין נתניהו אמר את זה. ומה יוצא היום? יוצא היום שכל מילה שהוא אמר נכונה.

ומה עוד יותר קורה? שאנחנו לא חוקרים את החוקרים אבל החוקרים חוקרים אותנו. אז אני רוצה לספר לכם נתון שאתם בטח כבר יודעים- 75% מכלל הציבור לא סומך ולא מאמין- לא בפרקליטות, לא במערכת המשפט ולא במשטרה. יצא מן דבר כזה, שאתם בחרתם בנו לייצג אתכם, אבל בפועל, בפועל יש פה מיעוט דיקטטורי אחר ששולט בנו. לא אתם, לא אנחנו, בית המשפט העליון מחליט מה יקרה פה במדינת ישראל, בג"ץ יגיד לנו איזה מסתנן לגרש משטח מדינת ישראל, בג"ץ יגיד לנו איזה חוק יעבור פה או לא, בג"ץ יגיד לנו מה נכון לומר במליאת הכנסת, הוא יגיד לנו איזה חדר להרוס בבית של טרוריסט שניסה להשמיד אותנו.

אבל אנחנו בחרנו את שופטי בג"ץ? אנחנו אמרנו להם אתם תחליטו לנו מה נכון או לא נכון? ממש לא. ואני רוצה להגיד לכם חברים, כל יום, כל שעה וכל רגע שעובר בלי ועדת חקירה הוא פשע למדינת ישראל. כל יום. אנחנו לא ניתן לכם, לא לשבש ראיות, לא מהלכי חקירה ולא לתאם עדויות. לא נשתוק ולא נשקוט עד שתקום ועדת חקירה שתגיד מי באמת המושחתים כאן. עכשיו אני רוצה להגיד לכם עוד משהו, יש לנו חבר טוב שלא נמצא פה היום, חברי חה"כ דודי אמסלם, מגיע לו. מה עשה דודי אמסלם? עלה לבימת הכנסת ואמר את האמת, אבל האמת לא עוברת טוב לאסתר חיות באוזן. זה לא עובר לה באוזן.

היא ידעה לפסול שלושה חוקי מסתננים כשהיא בעצמה לא יודעת איך מסתנן אריתאי נראה, אבל היא יודעת לבקר את דודי אמסלם שאומר לה את האמת בפנים. אז הנה אני אומרת לכם כאן, קבל עם ועדה, אני חותמת על כל מילה ומילה של דודי אמסלם".

גולן תקפה את העיתונאי בן כספית, "אני היום התראיינתי אל מול מי שהייתי אמורה להתראיין, הביביפוב, הפוביומט, מי שיוצא לו את הביוב הארצי מהפה- בן כספית- אבל אותו בן כספית עלוב, קטן, אפס, קטן ומאופס, שלא מסוגל להתמודד עם הקהל, המושחת הזה, שמשמש ליצן החצר של ליברמן המאפיונר לא הסכים להתראיין מולי, הוא לא מסוגל להתמודד עם מאי גולן הקטנה. למה? כי האובססיביות החולנית שלה כלפי נתניהו מכלה אותך עד כדי פיצוץ? אז יש לי מה להגיד לך... אתה בן כספית, לא תגיד לא לי, לא לדודי אמסלם ולא לאף-אחד אחר מחברי הכנסת של הליכוד מה להגיד ואיך להגיד. אנחנו נלמד אתכם איך לדבר במדינת ישראל".

בתוך כך פורום "סטטוסים מצייצים" פרסם כי חבר הכנסת לשעבר אריאל קלנר מהליכוד נתפס במצלמה צוחק במהלך נאומה של חברת הכנסת מאי גולן לאחר שזו קראה לציבור לקרוא "שמע ישראל".

הערב השיב קלנר לפורום "סטטוסים מצייצים" שפרסם את הסרטון, "גם לכל מי שמנסה לסכסך או סתם לתפוס טרמפ על החיוך שלי כדי לפגוע בחברת הכנסת המסורה מאי גולן.

לא צחקתי מקריאת שמע ישראל ולא ממאי גולן. האמת שמגיע למאי סליחה על כך שלא הייתי מרוכז וחשבתי על בדיחה שנשלחה אליי ושאליה חשבתי איך להגיב (ב"ה הגיעו רבים מחברי הכנסת של סיעת הליכוד וזה די קשה לשמור על ריכוז לאורך זמן רב כל כך). לא קשור בכלל לקריאה של מאי ובטח לא לתפילה להעברת ממשלת הזדון האנטי ציונית והעוינת את קדשי ישראל", כתב.

"אז תנשמו אוויר, שתו כוס מים או יין מההבדלה ושיהיה לכם שבוע טוב בזכות אליהו הנביא הזכור לטוב. כל הנאמנים לעם ישראל ולערכיו הנצחיים ימשיכו להיאבק יחד נגד ממשלת הזדון".