מזכ"ל תנועת אריאל, דביר עמיאור
מזכ"ל תנועת אריאל, דביר עמיאורצילום: חזקי ברוך

מועצת העיר ירושלים את הקצאת קרקע לבניית מתחם ההנהלה של תנועת הנוער אריאל בשכונת חומת שמואל בעיר. בנוסף אושרה גם בניית מרכז הדרכה מודרני לתנועה.

הליך ההקצאה עבר משוכות רבות ונמשך כשנתיים. ראש העיר משה ליאון שיזם והוביל את הקצאת הקרקע התעדכן במשך החודשים הרבים באופן תכוף בהתקדמות ההרשאה.

לצידו של ראש העיר עבדו וסייעו בנושא גם מנכ"ל העיריה איציק לארי, עוזר ראש העיר והאחראי על תנועות הנוער בלשכה, אלקנה יעקובוביץ, יחד עם מחזיק תיק תנועות הנוער לשעבר יוני יוסף והנוכחי יהודה פרוידיגר, ראש אגף חברה ונוער לשעבר רני רזנהיים, מנהל מחלקת הנוער איציק משה, מנהל האגף למבני ציבור אהרלה בן נון ואגף נכסים של העיריה בהובלת ריטה לדיזנסקי, תהילה אלחרט ושני חזן.

בעיריית ירושלים אומרים כי "מעבר הנהלות תנועות הנוער לירושלים בירת ישראל נמצא בראש סדרי העדיפויות של העירייה וכעת בהקמת ההנהלה לתנועת אריאל עושה העירייה צעד נוסף למימוש החזון שיחזק את ירושלים כבירה".

את התיאום והמיקום להקצאת הקרקע הוביל עבור התנועה היועץ האסטרטגי יאיר דן.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "תנועת אריאל היא תנועה חשובה עם חניכים רבים בירושלים וברחבי הארץ שמחנכת את ילדי התנועה לערכים, אמונה ועשייה למען הכלל. אנו מחזקים את תנועות הנוער בכל רחבי ירושלים ומתקצבים בסכומים משמעותיים את הפעילויות שלהם בכל המגזרים כדי לסייע בצמיחת דור העתיד בירושלים''.

מזכ''ל אריאל דביר עמיאור: "בשעה טובה ומוצלחת ההקצאה התקבלה בזכות הסכמתו והובלתו של ראש העיר משה ליאון. כעת אנחנו צועדים לעבר היתר לבניית המבנה שיחזק את התנועה ואת המענה שלה עבור קרוב ל-20 סניפיה בעיר ואלפי חניכים שנהנים מפעילות. אנחנו שמחים שבניית ההנהלה תחזק גם את מעמדה של ירושלים כבירת ישראל".

לתנועת הנוער אריאל יש 165 סניפים וכ-15 אלף חניכים וחניכות בכל רחבי הארץ, מקצרין ועד אילת.