מתוך מפגשים עם עשרות רווקים ורווקות שנמצאים בדרך אל הקמת הבית שלהם וחווים אכזבות חוזרות ונשנות – מתברר שהדבר שמעכב זוגות רבים כל כך נמצא דווקא ברמת הלא מודע שלהם.

לפני כמה שנים פגשתי תלמיד שלי שאמר לי: די נגמר לי הכוח! אחרי 50-60 בנות כבר אין לי כוח יותר... אמרתי לו: את כל מה שעברת בעבר אנחנו לא יכולים למחוק...אבל אם תסכים לשים קצת את העבר בצד ולהגיד לו: אני לא מסכים שתנהל לי את ההווה, זה יכול לשנות הרבה!.

כשאנחנו מגיעים לפגישות כשאנחנו סוחבים על הגב עשרות דייטים קודמים, הלא מודע שלנו קולט שאנחנו עייפים וגם הלא מודע של האדם מולנו קולט שמולנו יושב אדם עייף.

אם היינו מסכימים לשים את העבר בעבר, ולהגיע לפגישה כאילו זו הפגישה הראשונה, כאילו מעולם לא פגשתם בחורה או בחור, אם אילו אנרגיות היינו מגיעים לשם? ברור שהיינו שם עם הרבה יותר עוצמה, סקרנות ועניין.

היינו שואלים שאלות שמעולם לא שאלנו הכל היה חדש.

בצורה כזו, הלא מודע שלנו ירגיש רענן, והלא מודע של מי שיושב מולנו יקלוט שמולו יושב אדם מלא אנרגיות, ובאופן לא מודע נתחיל להתחבר אחד לשני.

זה מה שאמרתי לתלמיד שלי. הוא קיבל את ההצעה הזו – והוא התחתן ב"ה עם השלישית מאז אותה עצה. שימו את העבר בעבר. ותהיו רק מרוכזים בהווה עם אנרגיות נהדרות!

נכתב על ידי שמואל מינקוב, מאמן אישי ומאסטר בתחום הנל"פ, ומתעסק רבות בנתינת כלים מעשיים מעולם הנל"פ לרווקים ורווקות. מינקוב מנבחרת המאמנים של פרויקט 252 - המיזם הגדול ביותר למציאת זוגיות מבית ערוץ 7.

עדיין לא בפרויקט? לחצו כאן והצטרפו בקלות>>