לראשונה: שבת פנויים-פנויות בפרויקט 252
לראשונה: שבת פנויים-פנויות בפרויקט 252צילום: istock

בפרויקט 252 לא נחים לרגע ולראשונה מפיקים שבת מיוחדת למחפשי זוגיות בגילאי 27-35.

במסגרת השבת הייחודית שתתקיים בשבת פרשת ויקרא (11-12.3) המארגנים לא מסתפקים בליצור את המפגש בין הרווקים. הם יצרו תוכנית עמוסה שתעניק למשתתפים כלים פרקטיים לחיפוש הזוגיות שלהם, וגם פעילויות כיפיות באווירה ירושלמית שיעזרו לשבור את הקרח.

כל הפרטים על שבת 252>>

סוף השבוע יתחיל כבר ביום שישי בבוקר במפגש היכרות במלון 'לב ירושלים', שם תתקיים השבת, ולאחר מכן יצאו המשתתפים לסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה. בתוכנית יהיו גם קבלת שבת חגיגית, מעגלי היכרות בהנחיית המאמנת גילה יובל והרצאה של המאמן אהרון דרמון. גם סעודות השבת המפנקות לא יעסקו רק באוכל, ויהיו הזדמנות למפגש באווירה נינוחה.

גבי דניאל, מנהל התוכן של הפרויקט, מסביר שהביקוש הגיע ממש מהקהל: "לאחרונה עשינו הרבה פעילויות של היכרויות און ליין. גל הקורונה האחרון מאד הקשה על יצירת כנסים ומפגשים פרונטליים, אז יזמנו את הספיד זום-דייט והמשכנו את מיזם 'בשעה טובה' שמאפשר לאנשים למצוא הצעות מתאימות בקבוצות הוואטסאפ שלנו, אבל הבנו שלא לכולם זה מתאים."

"הרבה רווקים מעדיפים את המפגש הישיר הזה, בלי הפרעות של הטכנולוגיה." אומר צוריאל גביזון, האיש שיזם את פרויקט 252 "השבת הזו תהיה הזדמנות להתנתק מלחצי היומיום ופשוט להכיר חברים וחברות חדשים, שגם הם לוקחים ברצינות את המשימה הזו של מציאת זוגיות ובניית בית."

האם כל אחד יכול להצטרף לשבת?

"זהו, שלא בדיוק." אומר צוריאל "חשוב לנו מאד שהמרקם של הקבוצה יהיה זורם ואחיד, אנשים יגיעו בראש הנכון ושיהיה מספר מתאים של רווקים ורווקות, לכן אנחנו מבקשים מכל מי שמתעניין למלא קודם שאלון התאמה. ככה כל מי שמגיע יוכל לדעת מראש שהקבוצה באמת בראש שלו, ויש סיכוי סביר שיפגוש שם בני זוג פוטנציאליים."

השבת מיועדת לרווקים ורווקות דתיים בגילאי 27-35 ומספר המקומות מוגבל - חצי מהחדרים כבר נתפסו. לכן מי שרוצה להצטרף לשבת הקסומה מומלץ להזדרז ולתפוס מקום.

לחצו כאן להרשמה מהירה>>