שלומי שבת: תודה לכל עם ישראל שהתפלל עליייהונתן גוטליב

זמר הנשמה שלומי שבת אמר אתמול (ראשון) לערוץ 7 באירוע התוכן של HOT לשנת 2022 כי הוא ישחק בקרוב בסדרה חדשה בשם "מג"ב".

תחילה ביקש שבת, לאחר שניצח את הקורונה פעמיים, להודות למי שהתפלל עליו. "חיליתי פעמיים אבל אני אחרי ואני בסדר. זה מאחורי", הוא אמר לערוץ 7. "זאת הזדמנות טובה להגיד תודה לכל עם ישראל שהתפלל עליי. זה מאוד עזר לי".

על הקהל הדתי הוא אמר: "אני באופן אישי מאוד חשוף לקהל הדתי ואני מאוד אוהב את הקהל הדתי. אני גם מחובר אליו. אני חושב שיש איזה שינוי מבחינת הקהל הדתי בהתייחסות, בצפיות, בתגובות. אני שמח שזה ככה".

"אני אמור לשחק בסדרה חדשה שנקראת מג"ב", הוא סיפר. "מאוד מאוד מעניינת, אקשן, והכי חשוב שאני משחק את עצמי. אני מתרגש מהמשהו האחר, שזה לא מוזיקה, זה משחק ואקשן וכל הדבר.

"מג"ב" היא סדרה המספרת את סיפורו של אבי בן סולטן, ילד פרא מבת ים, שמסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. מהר מאוד אבי יגלה שהוא לוחם ושוטר מוצלח ומוערך, אפילו יתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום - אך השכונה תזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה.

הסדרה עוקבת אחר לוחמי משמר הגבול, תפקיד רגיש המהלך על גבול דק ולעתים מטושטש שביך צבא ומשטרה. הלוחמים מתמודדים באופן יומיומי עם מצבים מורכבים ורגישים, שמשסעים את החברה הישראלית: יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ימנים ושמאלנים, איומי טרור מבחוץ ופשיעה מקומית מפנים.