עומר פרלמן: "שבאבניקים שינתה לי את החיים"יהונתן גוטליב

השחקן עומר פרלמן, שמגלם בסדרה שבאבניקים את דב לייזר בראון, סיפר לערוץ 7 בתחילת השבוע באירוע התוכן של HOT לשנת 2022 כי הסדרה שינתה לו את החיים.

תחילה סיכם את העונה השנייה ששודרה ב-HOT. "הייתה עונה נורא מרגשת", אמר. "היה לנו קהל צופים עוד יותר גדול ואנשים עוד יותר נכנסו פנימה והתרגשו. נראה לי זו ההצלחה של העונה השנייה. בדך כלל יש את הפחד שזה יצנח ונראה לי נסקנו, טפו טפו".

"אני מחכה לעונה השלישית בקוצר רוח", ציין. "אני מת שנתחיל כבר. בדיוק אלירן מלכה הכותב אמר לי שיש ליין מאוד מעניין לדמות שלי בעונה הבאה אז אני מאוד סקרן".

פרלמן ממשיך לקבל תגובות מהקהל הדתי שצפה בסדרה בהמוניו. "מלא אנשים צופים, גם דתיים וגם חילוניים", אמר. "כל הקבוצות נפגשות איכשהו בפרק של שבאבניקים וזה מדהים ממש המחויבות של הצופים שלנו".

"הסדרה שבאבניקים שינתה לי את החיים", הוא קבע. "גם ההסתכלות שלי על דתיים ועל העולם החרדי וגם על הקריירה שלי וזה תהליך שהוא כל הזמן הולך ונבנה. אני פוגש עוד אנשים ועושה ראיונות ואנשים שלומדים בישיבה וזה לא נגמר. אני כל הזמן מעשיר את עצמי ומוצא נקודות משותפות ביני לבין האנשים שאנחנו משחקים בסדרה בעצם".