מצלמים שולחים ומשתתפים
מצלמים שולחים ומשתתפיםצילום: איסטוק

בעיני רבים משפחת ואך היא כבר שנים חלק בלתי נפרד מפס הקול של הציונות הדתית, ולקראת פורים מציעה המשפחה לכולנו להיות חלק מקליפ שילווה את העיבוד החדש ל'ומרדכי יצא מלפני המלך'.

על המיזם ועל לחן הקאנטרי הבלתי צפוי שוחחנו עם דניאל ואך, בעלי סוכנות תיווך הנדל"ן ביו"ש 'שורשים', המספר: "יזמנו את השיר כבר לפני כשנה והעלינו אותו בגרסת סלון ביוטיוב. כעת רצינו להוציא אותו באופן מקצועי ולפתוח אותו לעולם כי אנחנו מרגישים שהוא מביא שמחה גדולה".

"אמרנו שאין טוב מזה. בואו ננסה לעשות מכנה משותף רחב שיודע לפגוש הרבה וזרקנו לאוויר העולם, בואו תשתתפו, שימו את השיר בווליום, תיהנו, תשתוללו, תצלמו ותשלחו ואנחנו נעשה מזה קליפ. אנחנו מקווים שזה יפתח את הרעיון לקהלים שונים ומעניינים", הוא אומר. "ניקח את כל הסרטונים נעבד לקליפ אחד ואולי זה יהיה 'לך כנוס'".

ומה יהיה אם יישלחו יותר מדי סרטונים? דניאל מעיר כי היעד הוא למצוא את הסרטונים המשמחים ביותר. "נרצה שמי שיוצג בקליפ יהיה מי שישרת את המטרה של לעשות טוב על הנשמה, שיר שמחבר ומשמח. אני רואה בעיני רוחי בחורים רוקדים, משפחות רוקדות וזה ממלא שמחה. מי שיענה על זה נכניס אותו".

למעוניינים להצטרף למיזם הקורא לבודדים משפחות וקהילות מהארץ ומחו"ל לקחת חלק, הוא מציע לשלוח בווטסאפ למספר הטלפון האישי שלו: 050-4850028. "לא הגבלנו איך להצטלם ומה לעשות. יש אלף כיוונים", הוא אומר, "עם שלטים, עם תחפושות, לבד או עם המשפחה. השמים הם הגבול". סד הזמנים הצפוף עד לפורים מותיר לדניאל ולאחיו פרק זמן של כשבוע לאיסוף החומרים, עריכה והפקה בדרך לסרטון הבא של המשפחה ושלכם.