עיצוב מטבח באתר מודולר
עיצוב מטבח באתר מודולרצילום: מודולר

המטבח שלנו הוא אחד החללים הכי שימושים בבית – אנחנו מבשלים בו, אוכלים עם כל המשפחה ולפעמים סתם יושבים לשיחה עמוקה. לכן, העיצוב והנראות שלו הם חשובים מאוד.

בעזרת חברת מודולר מטבחים, תוכלו לעצב את המטבח החדש שלכם דרך המחשב הביתי בדרך הפשוטה והנגישה ביותר.

שלבים לתכנון של מטבח

עיצוב מטבח יכול להיות לא פשוט. איזה מזל שחברת מודולר מטבחים יצרה תוכנה לעיצוב מטבח שתעזור לנו לתכנן את המטבח המושלם שילווה אותנו לאורך שנים ארוכות ועדיין תמיד יהיה באופנה. כדי להבין מה צריך כדי לעצב את המטבח האידיאלי, נעבור כמה שלבים:

1. מדידות – אחרי שהחלטנו שאנחנו רוצים לעצב את המטבח שלנו מחדש, נצטרך למדוד את החלל של המטבח הנוכחי שלנו. לכל אלו ששמרו את תוכניות הבנייה של הבית – רצוי ואף כדאי שתשתמשו בהן כדי לדייק את תהליך המדידה. זכרו לסמן את מיקומם של החלונות כדי לא לבנות עליהם בטעות ארון, לסמן את נקודות האינסטלציה כדי לחבר את מדיח הכלים ולשים בצמוד את הכיור והברז את נקודת הגז ולסמן את שקעי החשמל כדי להציב מכשירי חשמל וכדי לשמור אותם נראים לעין כדי להשתמש בהם. כמובן שאם בניית המטבח הנוכחי שלכם היא לא סטנדרטית, ואולי יש קיר מיוחד או חלון לרוחב כל הקיר, חשוב שתציינו זאת ברישום כדי לעצב את המטבח החדש שלכם בצורה נכונה.

2. עיצוב המטבח – זהו השלב בו החלומות שלכם מתחילים להיות אמיתיים. כעת אנחנו מוכנים לחלק את האזורים במטבח ולחשוב איפה נרצה להציב את כל הדברים. האם המטבח שלנו יכיל אי בתוכו? מהו גודל משטח העבודה שלנו? האם נרצה להוסיף עוד אחד?
זהו שלב שכדאי לכם לחשוב לגבי הכלים ומכשירי החשמל שיש ברשותכם כדי להבין איפה יהיה המיקום החדש שלהם.

3. בחירת מודולים וחזיתות – הגענו לשלב בו אנחנו מתחילים להתמקד יותר בסגנון של המטבח. הדמיית מטבח תעזור לכם להחליט: האם אנחנו רוצים שזה יהיה מטבח קלאסי? או דווקא ללכת על המטבח המודרני עם ידיות אינטגרליות? האם אנחנו מעוניינים ללכת על החדשניות עם המטבח ההייטקי עם פתיחה בלחיצה או דווקא ללכת על הכפרי עם המראה הישן והטוב? הבחירה הזאת תקבע את המראה שנקבל בבית. בשלב הזה תוכלו כבר ממש לראות כיצד יראה המטבח שלנו בסיום העיצוב.

4. בחירת החומרים – בשלב הזה תצטרכו לבחור את החומרים מהם נבנה את המטבח החדש. נספר לכם כי הבנייה של מטבחי מודולר נעשית על ידי חומרים ידידותיים לסביבה, עמידים ללחות תוצרת EGGER, שיש של אבן קיסר או Laminam ואבזור של BLUM, מה שנותן לכם את האפשרות ליהנות ממטבח בריא ללא כל חומרים מסוכנים ועמיד לאורך שנים ארוכות. כמובן שבחירת החומרים משפיעה על עיצוב המטבח, וישנם חומרים שמתאימים יותר למטבח מודרני או למטבח כפרי.

5. התייעצות – הגענו לשלב בו נציג את הרעיונות שלנו למישהו מומחה. תוכלו לקיים פגישת ייעוץ עם אחד המעצבים המוסמכים שלנו באחד מאולמות התצוגה בחינם ובנוסף להיפגש איתם אונליין או בבית שלכם בתשלום סמלי שיקוזז לכם מההזמנה במידה ותחליטו להתקדם. המעצבים יעזרו לכם להגיע להחלטה נכונה לגבי העיצוב שלכם ולתכנן נכון את המטבח מכל הבחינות. בסוף המפגש תוכלו לראות בתוכנה לעיצוב מטבח "מודולית" של מודולר איך המטבח יראה בשלב הסופי ואפילו לקבל הערכת מחיר במקום.

6. הזמנה – אחרי הפגישה המדהימה עם המעצב, אנחנו יודעים שאתם כבר לא יכולים לחכות עוד. כשאנחנו בטוחים בכל הפרטים ומרמת הגימור – הגיע הזמן לבצע הזמנה מסודרת.
אנשי מקצוע מטעם החברה שלנו יגיעו לקחת מידות מדויקות לפני שנתחיל בייצור כדי להתאים את המטבח ב 100%.

7. התקנת המטבח – אנחנו כבר מתחילים להריח את המטבח החדש שלכם... בסיום הייצור של כל המטבח, יגיע אליכם צוות מוסמך עם הארונות וכל הציוד שצריך כדי להתקין את המטבח.

אנחנו איתכם בכל שלב

אין ספק שהדמיית מטבח היא המצאת השנה, אבל יחס אנושי הוא צורך עצום שכל אחד צריך.
אנשי המקצוע שלנו ילוו אתכם בכל שלב שתצטרכו, יתנו לכם את העצות הטובות ביותר כדי להבטיח שהמטבח שלכם יהיה מושלם, בדיוק כמו בדמיון שלכם.
כל שאלה, תקלה, תהייה וסתם מחשבה – אל תתביישו לפנות אלינו ולדבר איתנו.
כבר אלפי לקוחות מרוצים בנו מטבח עם מודולר מטבחים.

לאתר החברה: www.modulr.co.il

לתוכנת עיצוב "מודולית" לחצו כאן: https://modulr.co.il/modulit

התקשרו או שלחו וואטסאפ: 0733-744744

אימייל: [email protected]