הרב צבי טאו בחומש
הרב צבי טאו בחומשצילום: ישיבת חומש

נשיא ישיבת הר המור הרב צבי טאו שיגר לאחרונה מכתב תמיכה לבחורי הישיבה בחומש, לאחר רצח תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד סמוך לחומש.

מכתבו של הרב טאו מגיע לאחר שגם ביקר בחומש עוד בימי השבעה על יהודה הי"ד והתרשם ממסירות הנפש של תלמידי הישיבה ללמוד במקום חרף האתגרים.

"מסירות הנפש של הקדוש ר' יהודה דימנטמן הי"ד, משתלהבת יחד עם מסירות נפשם של בחורי הישיבה שיחיו, הממיתים עצמם באוהלה של תורה", כתב הרב טאו במכתבו.

"כל ההשתדלויות וההתאמצות שלכם להתגדל בתורה בחבל ארץ קדוש זה, אינם שבים ריקם, ובוודאי פועלים ועוד יפעלו רבות לביטולו המוחלט של החוק הבלתי חוקי לנטישת צפון השומרון וחבל עזה, ומתוך כך, להחזרת ריבונותנו בחומש בפרט ובכל חבלי ארצנו הקדושה בכלל", אמר.

הוא הוסיף: "נרבה בקניין תורה, ביראת שמים של תורה, מתוך אמונה ב'אשר בחר בנו מכל העמים', מתוך לאומיות אמיתית של קדושה. שקידת התורה, דבקות בתורה וגדלות בתורה – זוהי שליחותנו ההיסטורית האלוקית בדורותינו, בתוכנו ומתוכנו על ציון, ומתוך כך נזכה לגאולה שלמה".

מישיבת חומש נמסר: "אנחנו שמחים לראות שעוד ועוד רבנים מכירים ומוקירים את דרכה של הישיבה. מיום הקמתה לפני כ-14 שנים, מקפידה הישיבה לשמור על קשר ולקבל הדרכה מרבנים רבים. הביקורים ומכתבי התמיכה משקפים קשר אמיץ רב שנים בין הישיבה לרבנים שמכירים בה כמובילי המאבק לשוב לצפון השומרון. אנחנו נמשיך להיות שליחי ציבור נאמנים ובתמיכת ההמונים לאחוז בחומש. אנחנו שבים וקוראים לממשלת ישראל להתעשת, לעצור ולמנוע את הרס הישיבה".

המכתב ששלח הרב צבי טאו לחומש
המכתב ששלח הרב צבי טאו לחומשצילום: ללא