המשפחה בחופשה
המשפחה בחופשהצילום: באדיבות המשפחה

קמפיין "פרס מציל חיים" מגיע לקו הסיום. עד יום ראשון בחצות ניתן להצטרף להגרלה הגדולה שתאפשר לכל אחד ואחת להיות חלק מהפעילות המבורכת של העמותה, לסייע להצלת חיים וגם לזכות באחד מהפרסים יקרי הערך שנמצאים ברשימה היוקרתית. אם עוד לא השתכנעתם- הסיפור של שושנה מירושלים שזכתה בהגרלה בשנה שעברה בחופשה משפחתית מפנקת באירופה כבר יעשה את העבודה.

עמותת 'עזר מציון', שפועלת לסייע רבות בתמיכה רפואית לחולים ולבני משפחותיהם וכמעט ואין אדם שלא זכה להיעזר בשירותיה לטובתו או לטובת יקיריו מקיימת בימים אלו כמדי שנה בשנים האחרונות, את ההגרלה השנתית הגדולה שלה - 'פרס מציל חיים' - בה אתם מקבלים בתמורה לכספכם את הפרס הגדול ביותר - הצלת חיים, ובנוסף אולי תזכו גם בפרס מתוך הרשימה המפוארת שגם השנה הצליחו לגייס בעזר מציון, בעזרת אנשים טובים.

אלו ימים אחרונים בהם ניתן עדיין להצטרף לרכוש כרטיסים ולקחת חלק. ביום ראשון הקרוב בחצות (י' אדר ב', 13.03.22) תיסגר ההרשמה לקראת קיום ההגרלה הגדולה השנתית.

100 אלף דולר במזומן בפרס הגדול, 160 אלף שקלים לרכישת רכב, משכנתא לשנה, עשרות אלפי שקלים לקנייה ברשתות מובילות, חופשות מפנקות, מכשירי חשמל, ריהוט מלא, תכשיטי זהב וטבעת יהלום הם רק חלק מהפרסים המדהימים שנתרמו באדיבות חברות, יבואנים וידידי 'עזר מציון', כך שהכסף שבו אתם רוכשים כרטיסים להגרלה יאפשר ל'עזר מציון' להמשיך בפעולותיה מצילות החיים. כל התרומות שיתקבלו מרכישות הכרטיסים יוקדשו לפעילות של עזרה ותמיכה בחולי סרטן וסיוע למאגר הלאומי למח עצם, שמפעילה העמותה.

חופשה בהפתעה- 12 בני המשפחה נהנים יחד באוסטריה

את סיפור הזכייה של שושנה מירושלים צריך להתחיל עוד שנים קודם לכן. במשך תקופה ארוכה שושנה התנדבה בעזר מציון בהסעת חולים במסגרת מערך ההסעות של 'עזר מציון' באזור הר נוף בירושלים, שם היא מתגוררת. "אני מאוד מעריכה את 'עזר מציון' וכל הזמן בדקתי אם יש נסיעה שאפשר לעזור בה", היא מספרת.

לפני יותר מעשור זכתה שושנה לסייע באמצעות 'עזר מציון' לחולה נוסף, הפעם בדרך שונה. היא נמצאה מתאימה לתרומת מח עצם במסגרת המאגר הגדול של 'עזר מציון'. מבחינתה זאת פשוט הייתה דרך לעזור עוד קצת לאנשים חולים. את המדליה שקיבלה בעקבות התרומה היא הייתה צריכה לחפש במיוחד ואת התאריך המדויק בו תרמה היא כבר בכלל לא זוכרת. "יש הרבה אנשים ביום יום שבטח תורמים יותר ממני", היא אומרת בצניעות.

טוב הלב שלה הוא גם הסיבה בגינה נרשמה להגרלה הגדולה של עזר מציון בשנה שעברה. היא בסך הכל עשתה את זה כטובה לקרובת משפחה שמכרה כרטיסים בלי לדעת בכלל איזה פרסים נמצאים ברשימה - ושכחה מכל הסיפור. "יום אחד ביושבי ליד המחשב בעבודה מתקשרת אלי עובדת שלי ומברכת אותי על הזכייה בחופשה משפחתית. לא ידעתי מאיפה זה הגיע בכלל, נכנסתי לרשימת הזוכים וגיליתי שבאמת זכיתי".

הטיול המשפחתי לאוסטריה עם כל הילדים והנכדים, סה"כ 12 אנשים, הוא משהו שמזכירים במשפחה עד היום. "בעלי ואני טסים לחו"ל אבל כל המשפחה טסה פעם אחת וזה היה לפני שהנכדים נולדו. זה ממש עזר לנו להרים את החופשה ולעשות את הגיבוש המשפחתי. חוויה שייזכרו לאורך שנים".

זה הרבה יותר מהגרלה- פשוט להציל חיים

שירותי עמותת 'עזר מציון' מוענקים לכלל הציבור באמצעות כ – 14 מחלקות ו-30 אלף מתנדבים ב-58 מוקדי פעילות הפרושים על פני 31 ערים, בכל רחבי המדינה. מעל 720 אלף איש מכל הרקעים, המגזרים והגילאים, מסתייעים בשירותי העמותה מדי שנה.

ד"ר ברכה זיסר, מייסדת ומנהלת מאגר המח עצם של עזר מציון: "אנחנו מלווים את החולים ובני משפחותיהם בכל שלבי ההתמודדות עם מערך רחב של סיוע חדשני הניתן בצורה מקצועית ועם המון חום ואהבה. היכולת שלנו להמשיך ולהתפתח לצד השמירה על הפעילות הברוכה שכבר נעשית היא בזכות השותפות עם הציבור שתומך בנו. ההגרלה היא עוד דרך לחזק את הקשר הבלתי ניתן לניתוק שמשפיע כל כך הרבה טוב בעולם".

היכנסו עכשיו לאתר עזר מציון, עיינו בקטלוג הפרסים ובחרו את הפרסים הייחודים שבהם אתם רוצים לזכות, או התקשרו למוקד 2236* ורכשו כרטיסים בהתאם לבחירתכם. רשימת הזוכים תפורסם באתר עזר מציון ובאמצעי התקשורת והודעות יישלחו לזוכים. אז קדימה! הזדרזו לרכוש כרטיסים ולקחת חלק בהגרלה הגדולה. הצלתם חיים? מגיע לכם פרס!

****