הרב יצחק מנדלבאום ד"ר ציפי ריין וצופיה לקס
הרב יצחק מנדלבאום ד"ר ציפי ריין וצופיה לקסצילום: באדיבות 252

הרבה מחפשי זוגיות מתלבטים בשאלה: 'איך אפשר לקבל החלטה גורלית כזאת, להתחתן?'

כשחושבים על זה - זו משימה בלתי אפשרית. הרי בסך הכל אני נפגש עם עם הבחורה כמה פגישות

במשך כמה שבועות\חודשים, וכבר צריך לקבל החלטה שעומדת להשפיע על כל עשרות השנים הבאות... איך אפשר?"

האם יש דרך לדעת איך יראה העתיד שלנו יחד? ודאי שלא, כי אנחנו מדברים על בני אדם. בני אדם משתנים כל הזמן, ואין לנו מושג איך הם יהיו בעוד 5 שנים או 20 שנה. לכן, לא תוכלי לדעת למשל, אם בעלך יעבוד באותה עבודה שהוא עובד כעת, האם הרמה הדתית שלו תישאר יציבה כמו שהיא עכשיו, האם הוא ישמין או יקריח, ומה יהיו התחביבים שלו בעוד 20 שנה. לא תדעי.

זה ברור שמהלך השנים אתה הולך להיות מופתע מאוד מכל מיני שינויים שיתחוללו באשתך בעתיד. לא תדע אם היא פתאום תרצה לפצוח בקריירה חדשה, או אולי תעדיף לעזוב הכל ולהתמקד בגידול הילדים.

איך היא תיראה אחרי 5 הריונות, ואיפה היא תרצה לגור בעוד 10 שנים.

אז על סמך מה מחליטים, איך נדע אם זה בן הזוג שלנו או לא? "כדי לפתור את האתגר הזה שמעכב הרבה פנויים פנויות, ארגנו כנס מיוחד בנושא: 'עד דלא ידע' - איך יודעים שזה זה?" אומר גבי דניאל מנהל התוכן בפרויקט 252 "נלמד ממומחי הזוגיות איך ניגשים להחלטה הכי גורלית בחיים"

במהלך הכנס יעסקו המרצים בנושא המרכזי של פורים - ספק מול ודאות. האם כל חתונה זה הימור או אפשר לקבל החלטה מושכלת? וכיצד אפשר לדעת כשזה זה?

הכנס יתקיים הערב, ראשון י' אדר ב' 13.3 בשעה 19:00 בזום. בהשתתפות: מיילד הזוגות יצחק מנדלבאום שידבר בנושא חוקי הזוגיות, וחשיבות הכרתם לפני הנישואים. ד"ר ציפי ריין בהרצאה מיוחדת - איך יודעים שזה זה? ארבעת חוקי הבחירה הנכונה. ןלסיום הערב הקומיקאית צופיה לקס - בהרצאה מלאת הומור - דייט על קפה בראיה קומית.

להרשמה מהירה חינם>>