אביב אלוש
אביב אלושצילום קאבר: טל עבודי עיצוב קאבר: מיקי תורג'מן

אביב אלוש ממשיך את הדרך שהתחיל בשיים הקודמים "מקום מולך" ו"יש ימים" ובוחר לשתף בחוויותיו האישיות במסע החיים ומכניס את המאזין עוד יותר פנימה אל תוך נפשו ומחשבותיו בשיר חדש - "תן לי את הכח".

"תן לי את הכח" מספר על הקושי להחזיק את האמת שאנחנו מגלים על עצמנו ועל המציאות בכלל, בעיקר אם האמת הזו מביאה איתה שינויים באורח החיים, בתפיסה, גם מול החברה שרגילה לתפוס אותנו כמו שהיא יודעת ומכירה אותנו.

מבחינת אלוש השיר הינו שיר תפילה אישי בו הוא מבקש לקבל את הכח להמשיך בתנועה ובדרך שהוא מאמין בה ולזכור למה הוא הולך בה למרות כל הרעשים וההפרעות עד שלעיתים זה מרגיש כמו הליכה נגד כיוון התנועה.

"סוף סוף אחרי הרבה מאוד עבודה השיר הזה ברוך השם יוצא לאוויר העולם" כתב אלוש, "והאמת שהרגשתי שלא יכול להיות רגע מדויק יותר מפורים. החג שכל העניין שלו זה לגלות לנו את מה שמוסתר מאיתנו (מגילת אסתר) את זה שהעולם הוא הפוך, שרוב הדברים הנוצצים שאנחנו רודפים אחריהם כל חיינו הם בעצם רק תחפושת של האמת מסכות על הפנים, מתחפשים ומחפשים את מי ואת מה? את מי שבאמת נמצא שם מתחת לתחפושת ולמסכה".

"תן לי את הכח זה שיר שמספר על הקושי להחזיק את האמת שאנחנו מגלים על עצמנו ועל המציאות בכלל, בעיקר אם האמת הזו מביאה איתה שינויים מסויימים באורח החיים, בתפיסה שלנו את עצמנו ואת העולם. ובטח מול החברה והסביבה הקרובה שלנו שרגילה לתפוס אותנו רק כמו שהיא יודעת ומכירה".

"תן לי את הכח זה לגמרי שיר תפילה אישי כחלק מממסע ההתפתחות שלי בשנים האחרונות כדי לקבל כל הזמן את הכח לראות את האמת, להבין אותה, להחזיק אותה ולהמשיך בתנועה ובדרך שאני כל כך מאמין בה, למרות כל ההפרעות והבלבולים, התחפושות והמסכות שמגיעות כדי להוריד אותנו מהדרך, עד כדי כך שזה לפעמים יכול להרגיש כאילו אנחנו צועדים נגד כיוון התנועה".

"וככל שנהיה שלמים ונדייק את הרצון והתפילה על הדבר שאותו אנחנו צריכים כדי להמשיך להתקדם יהיה לנו את הכח להמשיך ללכת בדרכנו גם כשמהצד זה יכול להיראות כאילו אנחנו הולכים נגד התנועה. מקווה מאוד שתאהבו ותתחברו ושיהיה לכולנו בע"ה את הכח לראות אותה, כדי שהלב שלנו יהיה פתוח ושמח כל הימים"