העיר האבודה
העיר האבודהבאדיבות פורום פילם

סת גורדון עובד כבר שנים ארוכות בהוליווד כמפיק סרטים, וביקור ועידת סופרי רומנים רומנטיים לטובת סרט דוקומנטרי עליו עבד באותה תקופה היה היה בדיוק הדחיפה הראשונית לה הוא נזקק.

"הגברים בקהל הציגו דימוי של רומנטיקה תמימה ומלאת חן" מספר גורדון, "אבל בו בזמן הם רבו מי יככב על שערי מגזינים. הנשים לעומתם, הוצגו כמתוחכמות, רובן סופרות עם תארים מתקדמים ועל אף זאת נראה שהן בכל זאת נהנו מהאסקפיזם שבסיפוריהם".

"העובדה שהסופרות הללו בעצמן ציניות ועייפות מהקונספט של אהבה טהורה ואידיאלית בזמן שיש להן קריירה ענפה בזכות העיצוב והמכירה של אותו רעיון שהן לא מאמינות בו, זה בעיקר מה שתפס את תשומת ליבי".

ואת תשומת הלב הזו הפנה גורדון להפקת הסרט 'העיר האבודה' שיוצא בשבוע הבא ומציג את הסופרת המבריקה אך המתבודדת לורטה סייג' (סנדרה בולוק), שבילתה את הקריירה שלה בכתיבה על אתרים אקזוטיים בסדרת ספרי רומנטיקה-הרפתקאות, שעל כריכותיהם מופיע הדוגמן אלן (צ'נינג טייטום), אשר הקדיש את חייו לניסיון לגלם בנאמנות את בן דמותו בספרים, "דאש".

בעודה במסע קידום ספרה החדש לצד אלן, נחטפת לורטה ע"י מיליארדר אקסצנטרי (דניאל רדקליף) אשר מקווה שהיא תוכל להוביל אותו אל אוצר העיר האבודה מספרה האחרון. בשאיפה להוכיח שהוא מסוגל להיות גיבור גם בחיים האמתיים ולא רק בין דפי הספר, אלן יוצא למסע להצלתה. בהרפתקה אפית ברחבי הג'ונגל, יאלצו השניים לשתף פעולה על מנת לשרוד את התנאים הקשים ולמצוא את האוצר העתיק לפני שיאבד לנצח.

"פיירפקס הוא בחור רע" מספר רדקליף, שידוע בעיקר בזכות הדמות של הארי פוטר ששיחק, "אבל במקביל הוא מוסיף המון הומור בגלל שהוא ילד שגדל עם כפית זהב בפה ולכן הוא מתנהג כמו פרחח חסר סבלנות".

"בסופו של יום, כל הצד הנבזי שבו נובע מרצון לרצות את אביו, איל המדיה. יש לו עניין בארכיאולוגיה ובהיסטוריה אבל מכל הסיבות הלא נכונות, פיירפקס לא מעוניין לחלוק את אוצרות העולם עם אף אחד, זו מוטיבציה מאוד ילדותית לפעולה."

הסרט, בכיכובם של סנדרה בולוק, צ'נינג טייטום ודניאל רדקליף ועם הופעת אורח מפתיעה של בראד פיט, יגיע לבתי הקולנוע בחמישי הבא.