ראש רשות האוכלוסין וההגירה, תומר מוסקוביץ'
ראש רשות האוכלוסין וההגירה, תומר מוסקוביץ'צילום: ערוץ 7

שמוליק כהן, ‏המנכ"ל והבעלים‏ לשעבר בחברת ‏‎effective‎, משתלח באופן חריף בראש רשות האוכלוסין וההגירה תומר מוסקוביץ בעקבות הראיון לידיעות אחרונות שבו אמר כי חובה על ישראל להעלות בעיקר יהודים זכאי חוק השבות ופחות פליטים לא יהודים.

"תומר מוסקוביץ, בן הציונאציות הדתית, מינוי של השקד. כך נראית חלאה, פרי ביאושים של בית הגידול המתנחלי, פאשיסט ומכוער נפש. אטום. היית ממליץ לירוק עליו 'און-סייט' אבל הוא לא שווה יריקה!", הוא כתב בפייסבוק.

כהן הוסיף "מי שמתמקד בשקד, טועה. יש ממשלה והיא יד אחת בכל הצבעה, ניתן, אפשר ורצוי לסובב אותה. אבל הם לא עושים את זה. הרוע מעולם לא הפחיד אותי , קל להתגבר עליו. הטרידו אותי אלה שמביטים מהצד ושותקים... כן! (כמו מרבית העם הגרמני בימים ההם. כן!) זהו, אמרתי".

בראיון עמד מוסקוביץ על הצורך בשמירת הגבולות של ישראל חרף המלחמה, "התחלנו עם כמה עשרות בתחילת המלחמה ונכון לרביעי השבוע אנחנו על קצב של 700 אוקראינים ביום. מדובר ב־7,000 איש כל עשרה ימים.

ברגע שישראל תשדר לעולם שהגבולות שלה פתוחים השטף יהיה בלתי ניתן לעצירה. זה מתכון לחיסול מוחלט של מדינת ישראל גם כמדינה מערבית, גם כדמוקרטיה ובעיקר כמדינה יהודית", הבהיר מוסקוביץ׳.

לדבריו, "אני לא מתבייש בחוק השבות ולא מתבייש שאנחנו מדינה של עם ישראל. אומרים שאני מפלה בין פליט לפליט והתשובה שלי היא שאני בפירוש יוצר אפליה. מדינת ישראל צריכה להפלות לטובה במדיניות ההגירה שלה את זכאי חוק השבות. בשביל זה היא הוקמה".