מעצר מבוקש
מעצר מבוקשצילום: דובר צה"ל

הוועדה הלאומית לתמיכה בעם הפלסטיני ב"פנים הכבוש" מזהירה מפני כוונה של "קיצונים יהודים להקים מליציות חמושות וכנופיות טרור שיפגעו בבני עמנו הפלסטיני".

בהודעה שפרסמה ציינה הוועדה, שהוקמה ע"י ארגוני הטרור הפלסטיניים בעזה, הקמת מליציות "טרור" אלה תחת אבטחה של כוחות הביטחון ובתמיכה של "ממשלת הימין הקיצונית" וחבר הכנסת איתמר בן גביר, הינה מסר ברור לפגוע בפלסטינים.

לדברי הוועדה, מדובר בהסתה לפעילות עוינת, ובכלל זה נשיאת נשק במטרה להרוג פלסטינים ולגרש אותם מישוביהם בישראל, ובפרט באזור הנגב.

הוועדה קראה לאו"ם ולקהילה הבינלאומית להתערב באופן מיידי במצב כדי להגן על הפלסטינים ב"פנים הכבוש" מפני המליציות המאיימות על קיומם באמצעות "פיצוץ המצב" באופן שיצא משליטה ויביא ל"מהומות דמים ללא תקדים".

עוד צוין, כי ממשלת ישראל שותפה ל"תכנון ולהוצאה לפועל של מעשי טבח נגד בני עמנו בפנים הכבוש" ולפיכך, "הדבר דורש מאבק של ארגוני זכויות האדם ובתי הדין הבינלאומיים במדיניות הגזענית הזו".

"המוני עמנו בפנים הגבוש ובכל מקום לעולם לא ייכנעו לאיומים האלה והם ייאבקו בכל הכוח בכל התקפה נגד בני עמנו ורכושם ויגנו על הערים והכפרים בכל מחיר שיידרש", נכתב בהודעת הוועדה.

הקמת הוועדה הלאומית לתמיכה בעם הפלסטיני ב"פנים הכבוש" מבטאת את עניינם של ארגוני הטרור הפלסטיניים להגביר את ההשפעה על ערביי ישראל ולהכווינם לפעילות חתרנית.