הרב קנייבסקי זצ"ל
הרב קנייבסקי זצ"לצילום: קופת העיר

הרב חיים קנייבסקי זצ"ל התמסר במהלך חייו לענייני צדקה בצורה יוצאת דופן, והיה בקשר עמוק ורחב עם אנשי "קופת העיר" – ארגון הצדקה שהוא גידל וטיפח במו ידיו – באופן פרטי במשך עשרות שנים.

לאורך כל ימות השנה לא משה ידו של הרב זצ"ל ממצוות הצדקה, בזמנים האישיים ביותר והפרטיים ביותר, שבהם רבינו שומר על מסגרת משפחתית מצומצמת, גם אז "קופת העיר" נכללה בתוך המסגרת הזאת, מצוות הצדקה היא "אחד מבני המשפחה" לכל דבר וענין.

לתרומה לעילוי נשמת הרב קנייסבקי זצ"ל לחצו כאן

כעת, כבו המאורות, והרב קניבסקי - איננו. אך האמת שמפעל חייו עדיין כאן. מפעל הצדקה הכביר ביותר שהוא הקים - "קופת העיר" היא עדיין כאן, עדיין זקוקה לנו, עדיין צריכה אותנו בכדי להמשיך את מורשתו.

בהוראת הרב גרשון אדלשטיין "קופת העיר" תחלק צדקה בשעת ההלווייה של הב קנייבסקי זצ"ל לאלפי משפחות נצרכות וזאת על פי צוואתו של רבי עקיבא איגר אשר הורה לחלק מעות לצדקה בשעת הלוויתו.

בהוראת הרב אדלשטיין, "יש לתרום לעילוי נשמתו סך 785 ש"ח כמנין "שמריהו יוסף חיים", שאותם "קופת העיר" תחלק בעת הלווייה כצוואת רבי עקיבא אייגר זצ"ל".

כעת זה הזמן שלנו לעשות מעשה טוב ולהמשיך את מפעל הצדקה שהקים הרב בעשר אצבעותיו. עשו זאת ממש עכשיו שעת ההלוויה ותזכו לעשות נחת רוח למרן. הקליקו כאן כעת.

לתרומה לעילוי נשמת הרב קנייסבקי זצ"ל לחצו כאן