גם חתולים יכולים להפוך לכוכבי רשת
גם חתולים יכולים להפוך לכוכבי רשתצילום: iStock

סטפן החתול הפך בשנתיים האחרונות לאחד החתולים המפורסמים בעולם עם למעלה ממיליון עוקבים ברשתות החברתיות.

לאחר שרבים הביעו חשש לחייו של סטפן, שמתגורר באוקראינה, פורסם כי כוכב הרשת חולץ בהצלחה לפולין.

סטפן מפורסם בעיקר בזכות המבט האדיש שלו שלא עוזב אותו בשום מצב. הבעלים של סטפן, התחיל להעלות סרטונים של החתול מצליח לשמור על פנים אדישות כשהוא שומע מוזיקה קצבית יחד עם אורות דיסקו, וצבר עם השנים המוני מעריצים ברחבי העולם.

לאחר שהמלחמה באוקראינה התחילה, רבים החלו לחשוש לגורלו של סטפן והוא הפך לאחד מסמלי המאבק כנגד הפלישה הרוסית. זמן קצר לאחר מכן, אנה, הבעלים של סטפן סיפרה ברשתות החברתיות על המתקפה שחוו בעיר חרקוב. "שהינו שתי לילות במרתף, והיינו ללא חשמל למשך שבוע. היינו צריכים ללכת למרתף הקרוב בשביל להטעין את הסלולרי".

אמנם, לאחר התקופה הקשה, היא סיפרה כי מתנדבים הצליחו לחלץ אותם ולהעלות אותם לרכבת שהביאה אותם לגבול פולין. שם "ארגון המשפיענים והבלוגרים האינטרנטיים" בו אנה חברה סייע להם לעבור בין מדינות עד שלבסוף הם נחתו בצרפת.

הפוסט עם סיפור ההצלה זכה ללמעלה מחצי מיליון לייקים ברשתות החברתיות, כאשר גולשים רבים התרגשו מההצלה של סטפן ושמחו לשמוע שהוא עכשיו בריא ומוגן. בעקבות פרסום הסיפור, הסיסמא "אוהבים אותך סטפן" הפכה לאחת הסיסמאות כנגד הפלישה הרוסית ורבים העלו סרטונים של סטפן יחד עם דגלי אוקראינה.

סטפן הוא לא החתול הראשון שזוכה לתהילה, ואף להצלה ממלחמה, בעקבות הבעות הפנים שלו. החתולה טרדר סוס שזכתה לכינוי החתולה הזועפת (Grumpy Cat) בעקבות הפרצוף הזועף הקבוע שלה הפכה עם הזמן לסמל של אדישות וחוסר יכולת ליהנות מהחיים. עם הזמן, הפרסום שלה הוביל אותה לפרסומות בטלוויזיה ולהכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה.

אז כמו דברים רבים באינטרנט, נראה שמה שחשוב זה בעיקר הלייקים והאהבה מהקהל- גם אם מדובר בסך הכל בחתול.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!