קופסת נעליים ענקית במרכז מסחרי בטוקיו עושה פרסומת לנייק ועשויה לרמז על שלטי החוצות של העתיד. בניגוד לפרסומות רגילות, המודעה של נייק מוצבת על גבי מסך ייעודי שמציג סרטון תלת מימד לעוברים ושבים מתחתיו.

הפרסומת מוצגת בטוקיו במהלך השבוע הנוכחי לכבוד נעלי נייק אייר החדשות שפורצות מתוך הקופסא ועוברות "טיפול" ייחודי. הקופסא מוקרנת על גבי מסך קעור שמאפשר הצגת דמויות ותנועות באופן תלת מימדי.

הפרסומת התלת מימדית מצטרפת אל פרסומת קודמת שהייתה באותו מקום שהציגה חתול ענקי לעוברים ושבים. החתול הוצב לפני כשנה באותו המקום והופיע למספר שניות פעם בכמה דקות. למרות שהחתול עצמו לא היה פרסומת, הוא גרם להמונים להסתכל על לוח המודעות ולהבחין בשאר הפרסומות שהופיעו עליו.

אז האם בעתיד נוכל לראות פרסומת תלת מימד גם בישראל? נראה שהדבר קשור למחיר שיהיה לטכנולוגיה בשנים הקרובות. כיום, השקעה בפרסומת כזאת תעלה כסף רב, ולא ברור עד כמה הדבר משתלם בארץ הקטנה שלנו אם כי ייתכן ובשנים הקרובות התופעה תגיע גם אלינו.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!