ברוך מרזל
ברוך מרזלצילום: ערוץ 7

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לבאר שבע כדי להשתתף בהלוויות הנרצחים בפיגוע הקשה.

"אני מגיע לכאן בנסיבות מאוד עצובות והדרישה שצריכה לעלות כעץ היא להחזיר את הנגב אלינו, להחזיר את ביטחון התושבים ולחזור להיות עם גאה בארצו".

"מה שקורה בנגב בחודשים האחרונים זה הפקר. מי שאמור להיות אמון על שלטון החוק מעביר מסר לפורעים שהכל מותר - אין דין ואין דיין", טען בן גביר.

ברוך מרזל שהגיע איתו הוסיף, "באנו לכאן עצובים, אבל אנחנו חושבים שהגיע הזמן לנקמה. הערבים מצפים לנקמה וממשלת ישראל צריכה לעשות אותה, כי במרחב הזה זה דבר חשוב. אם לא תהיה נקמה של הממשלה בערבים שפגעו ושסייעו, אנחנו נשלם מחיר דמים כבד".

בועז, אביו של רון קוקיא הי"ד, קרא לפעול ביד קשה נגד הבדואים. "הסיפור של הפיגוע בבאר שבע הוא כמו הסיפור של הבן שלי רון שנרצח על ידי בדואי בערד. פורום 'בוחרים בחיים' של המשפחות השכולות דוחף כל הזמן להילחם בטרור. אנחנו פונים לממשלת ישראל, לתושבי הנגב, לפעול בתקיפות, לא להחזיר את גופת המחבל ולנקוט באמצעים נוספים כדי להחזיר אלינו את השליטה בנגב".

יחזקאל כהן, חברו של מנחם יחזקאל הי"ד, שיתף את ערוץ 7 בתחושותיו. "הוא היה נשמה טהורה וטובה. אני משתתף בצער המשפחה ובאתי לחלוק לו כבוד אחרון. הלב שבור ונקווה שזה הפיגוע האחרון במדינה שלנו, שחייבים להחזיר אותה לידיים שלנו. לא יכול להיות שאנחנו מפחדים לצאת מהבית כאן".