משפחתו וחבריו של יהונתן חברוני, שנהרג באסון במירון, ציינו השבוע 11 חודשים למותו וערכו אזכרה בבית המדרש בגבעת שמואל, שם למד יהונתן.

לרגל האזכרה הוציאה המשפחה סרט מושקע המספר על דמותו של יהונתן ז"ל. הסרט צולם והופק באולפני אתרוג.

סיגלית חברוני, אמו של יהונתן, שיתפה אתמול בחשבון הפייסבוק שלו את הדברים שאמרה על קברו באזכרה. "מי היה מאמין שעברו כבר 11 חודשים מאז אותו היום בו נתבקשת לישיבה של מעלה", אמרה. "בטח אתה עכשיו מחייך וטוב לך, וכעת עם הצטרפותו של הרב קנייבסקי זכר צדיק וקדוש לברכה, אז בכלל אתה מדושן עונג. אבל אנחנו כאן חסרים אותך, ומתגעגעים אליך כל כך".

"אז יהונתני בזמן שאתה שם למעלה עוסק במה שהיה כל עולמך, אנחנו כאן ניסינו לבנות מחדש את עולמנו, ובהחלט זה היה מאתגר מאוד", אמרה. "אך יחד עם זאת הרגשנו תמיד כמה טוב וחסד יש מסביבנו ולא הפסקנו להודות על כך".

"במהלך אחד עשר החודשים למדנו מהי כוחה של משפחה. למדנו מהי אמונה תמימה, למדנו לכאוב ולשמוח בו זמנית, לבכות ובאותה נשימה לספר בדיחה, לעלות לקבר ומייד אח"כ ללכת לספארי", הוסיפה. "למדנו לאהוב את ה' על אף הכאב ובאמת באמת לקבל הכל באהבה ולהאמין באמת ובאמונה שהכל לטובה".

"יהונתנוש, יכולתי לכתוב כאן מגילות על הדרך שעברנו עד לרגע זה. אבל במקום זה אני רק מבקשת באמת, עם כל הענווה שבך. תשירו שם למעלה 'הגיע זמן הגאולה' ושנזכה לפזז יחד לכבודו של משיח, ונזכה לבניין בית המקדש במהרה בימנו אמן. אוהבת ומתגעגעת אימוש", כך סיגלית חברוני.