מטוס בואינג 737 של אל על
מטוס בואינג 737 של אל עלצילום: סיון פרג'

מנכ"ל אל על אביגל שורק הודיע ליושב ראש אל על, עמיקם בן צבי, על סיום תפקידו.

שורק נענה להצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא חברת דלק US, חברה בה כיהן כעשר שנים בתפקידים משמעותיים, עד לתפקיד סמנכ''ל.

בינתיים, שורק ימשיך בתפקידו באל על והחברה תפעל במהירות למינוי מנכ"ל חדש. "אני אוהב את אל על ואנשיה ותמיד אהיה שגריר נאמן של החברה", הוא אמר. "אני מבקש להודות באופן אישי למר קני רוזנברג, על האמון, התמיכה והעבודה המשותפת, להבטחת עתידה של אל. ההשקעה של כ- 800 מיליון שקל ראויה להערכה רבה והיא מעידה על האמון הרב בחברה והרצון להפוך אותה לחברה חדשנית ומתקדמת, אני בטוח כי נוסיף ונעמוד בקשר גם בעתיד".

שורק הוסיף "תודה מיוחדת ליו"ר הדירקטוריון מר עמיקם בן צבי, על עבודתנו המצוינת יחד, ועל תמיכתו הבלתי מסויגת בי כמנכ"ל ובהנהלת החברה. תודה לחברי לשולחן ההנהלה, על עבודתנו המשותפת ועל התרומה המשמעותית ואני בטוח כי הם ידעו להוסיף ולהוביל את אל על לתקופה של שגשוג וצמיחה".

בסיום דבריו מסר תודה מיוחדת לעובדים: "תודה לעובדי אל על המדהימים. בכל שנות עבודתי לא פגשתי אנשים מסורים העושים את עבודתם באמונה ומתוך אהבה לכל מה שאל על מסמלת".

יו"ר דירקטוריון אל על עמיקם בן צבי מסר : "אני מבקש להודות לאביגל שורק על תרומתו הרבה לקידומה של החברה. ביחד עם ההנהלה הצלחנו להביא את אל על לנקודה בה התגברנו על משבר הקורונה שהוא המורכב ביותר בתולדות אל על והיום אל על חזקה ומוכנה לאתגרי החזרה לשגרה".