מדידות בלייזר
מדידות בלייזרצילום: פיקסאביי

כאשר לקוח מזמין בעל מקצוע לפרויקט שנמצא בתהליך הבנייה או לבית בתהליך שיפוץ, עבודה מסוימת, באופן טבעי הוא מצפה ממנו שהתהליך יתבצע בצורה מסודרת ונכונה ללא שום טעות. משלב התכנון ועד שלב הגימור.

אחד התנאים החשובים ביותר בשביל שתהליך העבודה יתבצע בצורה נכונה ואמינה, הוא מדידות. מדובר בתנאי חשוב שכן, אם המדידה איננה מדויקת ואמינה, אזי שכל תהליך העבודה לא יהיה נכון. יתרה מזו, לא רק שהעבודה של בעל המקצוע לא תהיה נכונה, אזי שגם השלבים הבאים בתהליך, אלה שקשורים לעבודות של בעלי מקצוע אחרים לא יהיו מדויקים והנזק עלול להיות משמעותי, הן מבחינה תכנונית והן מבחינה כלכלית.

זו הסיבה שבעל המקצוע ידאג לשכור חברה עם ניסיון רב בתחום המדידות, חברה שיש להם את הכלים והאמצעים לבצע אותן בצורה אמינה ומדויקת ללא שום סיכוי לטעות. זו הסיבה שיש לפנות אל חברת פורת מדידות לייזר לשם כך.

מה מציעה חברת פורת מדידות לבעלי מקצוע?

הרבה פעמים תהליך המדידות בפרויקטים שונים, הן פרויקטים שנמצאים בשלבי בנייה והן פרויקטים שנמצאים בתהליכי שיפוץ, מתבצעים באופן ידני. זו גישה ישנה ולא נכונה, אשר עלולה לפגוע בתהליך העבודה ולייצר תוצאות לא נכונות. בוודאי אם מבצעים אותן באופן לא מקצועי.

חברת פורת מדידות מציעה לבעלי מקצועות וללקוחות ששוכרים אותם, אפשרות להשתמש בכלים מתקדמים למדידות מדוייקות (קראו עוד בכתבה בישראל היום), הכוונה לאמצעי לייזר אשר יכולים למדוד בצורה אמינה ובטוחה כל פרט, מה שיאפשר לבצע את תהליך העבודה בצורה נכונה, מדויקת ומהירה.

למשל, אם בעל המקצוע אחראי על התקנת מטבח בבית הלקוח, אז הוא שוכר את צוות החברה לצורך ביצוע מדידות, אנשיה מגיעים אל המבנה, הם משתמשים באמצעי לייזר ומספקים לבעל המקצוע את התוצאות המדויקות שהתקבלו. בהתאם הוא יודע בכמה חומר עליו להשתמש. כך אפשר לתכנן, לעצב ולבנות את המטבח בצורה מדויקת ונכונה.

כך בעל המקצוע נמנע מטעויות ויכול לחסוך הוצאות מיותרות, לו וללקוח שלו, וכן הוא יכול לספק לו את המוצר הסופי תוך זמן בלי עיכובים ודחיות. זה כמובן גם מאפשר לבעלי מקצוע אחרים להתקדם כמה שיותר מהר בתהליך העבודה.

חשוב להבהיר, חברת פורת מדידות עובדת עם בעלי מקצוע מתחומים שונים. למעשה, בכל תחום בו נדרשות מדידות בפרויקטים של בנייה או שיפוץ, ניתן לשכור את צוות החברה. זה יכול לחסוך, כאמור, הרבה מאוד זמן, הרבה מאוד חומר ועלויות, ולמנוע טעויות משמעותיות. לכן חשוב שכל בעל מקצוע יכיר את העבודה של פורת מדידות, יבחן כיצד היא מבצעת אותה, וישתמש בשירותיה בכל פרויקט אותו הוא נשכר לבצע.

איך זה מתבצע בשטח, בפועל?

ברגע שבעל מקצוע נדרש לבצע עבודה מסוימת עבור לקוח ספציפי, הוא יכול לפנות אל חברת פורת מדידות. אנשיה לומדים על העבודה שעליו לבצע ועל הפרויקט. הם מתאמים הגעה אל השטח מול הלקוח, תוך 48 שעות, ביחד עם כל הציוד הרלוונטי. בזמן שהם במקום, יבצעו את עבודות המדידה כנדרש. אחרי שיתקבלו כל התוצאות הרלוונטיות לבעל המקצוע, אז הם ישלחו אליו את הנתונים בצורה מלאה, מנותחת עם כל ההסברים הדרושים. במידה ויהיה צורך, הם יחזרו לבצע מדידות נוספות. התוצאות יישלחו אל בעל המקצוע בקובץ מתאים, על מנת שהוא יוכל להשתמש בו ולעבוד עליו בצורה נוחה.

לאחר מכן, בעל המקצוע יכול להתקדם הלאה בתהליך העבודה. הוא יוכל להחליט באיזה חומר להשתמש, באיזה גודל וכמות, וכל מה שנדרש מבחינתו לצורך ביצוע העבודה.

אילו סוגי מדידות צוות החברה מבצע?

בעיקרון, צוות החברה עובד עם בעלי מקצוע שונים, אדריכלים, מעצבי מטבח, חדרי אמבטיות וכל גורם מקצועי אחר. יחד עם זאת, המדידות מתבצעות על סוגים מסוימים של חומרים, למשל אבן, זכוכית, שיש, שבלונות ועוד.

כמובן שבעת הזמנת שירות מהחברה, אפשר לקבל מידע מלא וכולל אודות סוגי המדידות ועל אילו חומרים בדיוק מדובר. בכל מקרה, צוות החברה לומד את הצרכים של בעל המקצוע, בהתאם לסוג הפרויקט וסוג העבודה שהוא אמור לבצע ללקוח, וכך הם יודעים להתאים את סוג המדידות הנדרש ובאילו אמצעים וכלים צריך להשתמש בשביל לייצר תהליך עבודה נכון ולקבל את התוצאות הרלוונטיות.

מעוניינים שנעשה לכם מדידות?

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר משתלמת לעבודת מדידה איכותית ומדוייקת.

התקשרו עכשיו: 09-779-1188

או שלחו מייל: [email protected]