קידום אתרים
קידום אתריםצילום: אקסטרה דיגיטל

קידום אתרים אורגני בגוגל זו מקצועיות ומיומנות בכדי לקדם אתר אינטרנט לראש תוצאות החיפוש בגוגל – מקצוע שנרכש במהלך שנים ודורש לא רק ידע רב ומקיף, אלא גם יכולות טכניות מסוימות והכרות מעמיקה עם הכלים הנלווים לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר.

אם ננסה להבהיר לכם מהו קידום אתרים ואם נרצה לדייק את המטרה לשמה נועד קידום אתרים, נסכם זאת במשפט אחד: מטרת קידום האתר הוא לספק לבית העסק לידים / פניות רלוונטיות (לקוחות פוטנציאלים) רבים ככל האפשר, לקוחות פוטנציאלים שיהפכו ללקוחות בפועל ובכך יגדילו את ההכנסות השוטפות ויאפשרו את המינוף העסקי לו מייחל כל בית עסק. רוצים להיכנס לעובי הקורה ולקבל מידע נוסף אודות קידום אתרים? המשיכו איתנו.

מהו קידום אתרים

קידום אתרים זו האפשרות להציג את אתר בית העסק בתוצאות החיפוש הראשונות בהתאמה למילות החיפוש הנבחרות / הרלוונטיות לפעילות העסק. הקידום באופן כללי (בלבד), נחלק לשניים האחד הוא קידום אורגני והשני הוא קידום ממומן כשמו כן הוא מבצעים בעבורו תשלום המיועד למנועי החיפוש.

קידום אתרים אורגני להבדיל, הוא קידום אתרים המתבצע בהשקעה ופעולות רבות ומותאם לאלגוריתם אותו מציג גוגל. קידום אורגני בגוגל הפך בשנים לכלי שיווקי מוצלח אשר מאפשר לבעלי עסקים להגדיל רווחים, אומנם לא באופן מידי אך בהחלט באופן עקבי. במהלך הקידום הממומן תבוצע אופטימיזציה בתוך האתר ומחוצה לו.

בין יתר הפעולות המבוצעות בקידום האורגני יש את כתיבת והזנת תוכן איכותי ובעל ערך מוסף אל האתר המקודם, ביצוע מיקוד של מילות מפתח על פיהן יבוצע הקידום, החלפת קישורים / הוצאת קישורים, ועוד. כל מקדם שיבצע את העבודה המדוברת, חייב להכיר את הכלים הנכונים באמצעותם יש לבצע את הקידום ואת הטכניקות ופעולות הקידום העדכניות ביותר.

מקדם אתרים מומלץ לקידום האתר יצליח להוכיח לגוגל בצורה הטובה ביותר כי האתר המקודם הינו אתר איכותי אשר בראש ובראשונה דואג ללקוחות הפוטנציאלים – דהיינו לגולשים שמגיעים אליו. ככל וגוגל "יבין" כי האתר איכותי ובא לטובת הגולש, כך הסיכוי שלו להימצא בראש תוצאות החיפוש הוא גבוה ולהיפך.

תהליך קידום אורגני SEO

או במילים אחרות Search Engine Optimization היא טכניקת קידום במנוע החיפוש ושוב במילים אחרות, ביצוע אופטימיזציה לאתר על מנת להתאים אותו לאלגוריתם של גוגל. קידום בגוגל בדגש על קידום אורגני, לוקח זמן והתוצאות הן לא מיידיות – על פי רוב יתמשך הקידום עד יראו תוצאות למשך מספר חודשים תמימים. ככל והקידום מקצועי האתר יתקדם אט אט אל עבר התוצאות הראשונות ועם עבודה קשה ומקצועית הוא יגיע אל העמוד הראשון ואף לתוצאה הראשונה.

חשוב לזכור כי האתר המקודם הוא לא האתר היחיד שמקדמים על אותן מילות מפתח ועל כן התחרות משתנה בהתאמה מושלמת לתחום האתר.

כיצד בוחרים מקדם אתרים

חברת קידום אתרים חייבת להיות מקצועית דיה, משום שהליך קידום במנוע חיפוש בכלל ובמנוע חיפוש של גוגל בפרט, הוא תחום מורכב מאוד. גוגל עצמה מצהירה כי ישנם מאות פרמטרים שונים שיש לקחת בחשבון במהלך הקידום - כל אחד מהפרמטרים השונים משפיע באופן ישיר על מיקומו של האתר ביחס לתוצאות החיפוש ולסיכום, על הקידום להתבצע בדיוק המרבי ובקפדנות הנדרשת ולשם כך יש צורך באנשים מקצוע מיומנים ומנוסים בלבד.