טקס הנחת אבן הפינה היום לרחוב החדש
טקס הנחת אבן הפינה היום לרחוב החדשצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הבוקר (רביעי) נערך בסמוך לאצטדיון סמי עופר, טקס הנחת אבן פינה לרחוב שייקרא על שמו של נשיא מועדון כדורגל מכבי חיפה, יעקב 'יענקל'ה שחר'.

הטקס נערך במעמד ראשת העיר, הגברת עינת קליש רותם, ומכובדים רבים בהם מזכיר הממשלה שלום שלמה, יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון וסגן ראש העיר, נחשון צוק.

"מאז שהגענו לחיפה ועד היום אנו פועלים ביושר עם דגש על חינוך, רמת התנהגות ועשיה למען הקהילה", אמר נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר.

"הפכנו את קבוצת הכדורגל שלנו למועדון מוביל בישראל, המוכר ומכובד גם מחוץ לגבולות ארצנו. הבאנו כבוד לכדורגל הישראלי בכלל ולעיר חיפה במיוחד. על הפעילות הברוכה שלנו לאורך זמן, מוקירה היום העיר חיפה ומניחה אבן פינה לרחוב על שמנו. לא טעיתי כשאמרתי על שמנו. להצלחות שלנו גורמים מנהלי ואנשי המועדון, המאמנים, השחקנים והקהל הנפלא שלנו, שמלווה אותנו בבית, ובמשחקי חוץ וכמובן המשפחות שלנו ובתוכם המשפחה שלי ואישתי נילי שהכדורגל בא לעיתים על חשבון דברים חשובים אחרים. כולם שותפים מלאים לכבוד שהעירייה מעניקה לי בקריאת רחוב על שמי".

ראשת העיר חיפה, עינת קליש רותם, אמרה בטקס: "הודות לתרומתו הרבה של יענקל'ה, הפך מועדון מכבי חיפה בכדורגל לאימפריית כדורגל בעלת שם עולמי, שהישגיה הביאו כבוד רב לעיר".

סגנו של שחר, עוזי מור: "יענקל'ה באת מאהבה. מאחל לבאי רחוב זה שיבואו מאהבה בדמותך ובצלמך, יענקלה".