תכשיטים
תכשיטיםצילום: FREEPIK

בחירה של תכשיטים מתאימים ללבוש זו שאלה טובה מאוד ואנחנו כבר נתחיל בלהגיד כי אין לנו את כל התשובה המלאה כאן ולו משום שאנחנו לא יכולים לסקור את כל סגנונות הלבוש שקיימים ואת כל התכשיטים הקיימים בעולם.

הרי אנחנו מדברים באמת על עולם שאין לו סוף, על תחום בו בכל יום מחדש נוצרות אינספור יצירות חדשות ואפשרויות מקוריות אחרות, כך שהבחירה של תכשיטים כאלו או אחרים היא לעולם בחירה שיש בה הרבה מאוד טעם אישי וסטייל שמקורו בראש ובראשונה בבחירה שעושה הלקוחה מתוך שלל אפשרויות.

מה נותנים לנו תכשיטים

לפני שנדבר על האופן בו אפשר לעשות התאמות שונות, בואו קודם כל נדבר על היתרונות של תכשיטים. תכשיטים הם מה שמאפשר לנו לשדרג כל מראה ולהפוך כל בגד למה שנראה טוב יותר בסופו של דבר במראה הכללי.

תכשיטים שימשו נשים כבר בתקופות הקדומות לחדד ולהדגיש נקודות מסוימות בפנים ולאורך הגוף שאותן נשים רצו למשוך אליהן את תשומת הלב. זו הייתה יכולה להיות שרשרת שמדגישה את הדקולטה, כלומר את החלק שממוקם בין הצוואר לחזה, את מפרקי הידיים, את האוזניים וכן הלאה. המטרה הייתה להדגיש את כל אותם חלקים בגוף שמוגדרים 'נשיים'. כל מה שמאבחן את האישה ונותן איזו תחושה של מה שאפשר אולי לגלות ממנו יותר.

איך מתאימים תכשיטים?

קודם כל חשוב לזכור, אין נכון או לא נכון, בסוף מדובר על טעם אישי של כל אחת ואחת. אם את אוהבת דברים מסוימים ותכשיטים כאלו ואחרים, מי אנחנו שנגיד לך לא? אבל אנחנו כן ניתן כמה טיפים שיכולים אולי לעזור לך לבחור טוב יותר.

כלל ראשון- תכשיט בולט יתאים בלבוש סולידי, תכשיט סולידי יתאים כדי להדגיש בגד בולט: אם את יוצאת לחתונה עם שמלה קצרה שחורה, מה שכל אחת צריכה בארון כמובן, אין כל ספק כי תכשיט גדול ומשמעותי, הוא מה שיגנוב את ההצגה. זו יכולה להיות שרשרת עם אבן יקרה, אלו יכולים להיות עגילים עם נוכחות או צמידים יפים על מפרק היד. אבל אם את בוחרת ללבוש חליפה מטריפה ומשוגעת מלאה בצבעים, באופן טבעי, כדאי לשלב למראה תכשיטים קצת יותר צנועים, כאלו שיתנו נצנוץ אחד אבל יאפשרו לכולם לראות את הבגד ולתת לו את הכבוד המגיע לו מין הסתם.

כלל שני- אין דבר כזה צבע 'נכון' יש שילוב מדויק: הרבה פעמים כאשר אנחנו מדברים על תכשיטים יש כל מיני דעות קדומות כאלו. כאילו זהב מתאים לבחורות בעלות גוון עור כהה בעוד בהירות יכולות ליהנות מתכשיטים בגוון כסוף. חשוב לנו להגיד כי מדובר ממש על טעות לא נכונה בכלל. ההבדל הוא רק בתכשיט עצמו, האם הוא, כמו שהוא מעוצב וכמו שהוא נראה מתאים. לעיתים, פשוט התכשיט עצמו לא מתאים ולזה כדאי למצוא החלפה.

כלל שלישי- אל תפחדי משילובים: שילובים הם המתכון המנצח. שרשרת מעל שרשרת, כמה סוגים של עגילים באוזניים, טבעות שונות על הידיים, השילובים הללו הם מה שיכתיב בסוף את המראה האישי שלך שנגזר כמובן מהטעם הייחודי שלך.

מחפשת תכשיט שיהפוך אותך מלכה? אנחנו כאן.