כנס אימהות עם מהות
כנס אימהות עם מהותצילום: אימהות עם מהות

עמותת "אמהות עם מהות" קיימה בשבוע האחרון כנס מיוחד במוזיאון תל אביב בהשתתפות 200 נשים מכל רחבי הארץ, הלוקחות חלק בקהילות מקומיות שמייצרות עשיה חברתית על בסיס עולם הערכים של החכמה היהודית.

"בימים מורכבים אלו אפשר להרגיש חשיבות יתרה ליצירת קהילתיות כערך מאחד בחברה, מרגש לראות איך מאות נשים התכנסו יחד תחת ערך משותף - להפוך את החברה שלנו לטובה יותר ולקחת חלק פעיל ביצירת קהילתיות המבוססת על ערכים היהודים", אמרה עדי קיי מנכ"לית "אמהות עם מהות".

בכנס השתתפו מאות נשים חברות קהילה ומצטרפות חדשות, במהלכו הציגו נשות הקהילה את העשייה החברתית שלהן במהלך השנה האחרונה. הנשים שמעו במהלך הכנס הרצאות מיוחדות של צמרת פירסט ומיכל ברקאי ברודי, ולאחר מכן התקיים מופע סטנדאפ במיוחד של הסטנדאפיסטית הדר לוי.

עמותת "אמהות עם מהות" הוקמה ב-2015 ע"י מיכל מלמד כהן ז"ל, בשיתוף עוד 40 אמהות ברחבי הארץ. מדובר בקבוצת נשים מעצימה ומשפיעה המייצרת קהילתיות מקומית על בסיס עולם הערכים של החכמה היהודית כמנוע צמיחה לחברה החיה באחדות, החכמה ונתינה וכמקור להגשמה אישית והשפעה חברתית.

ה'אני מאמין' של "אימהות עם מהות" הוא לייצר קהילות נשיות ומעצימות, בו לכל אחת יש את האפשרות לבטא את עצמה וליצור השפעה חיובית וכן לאפשר מקום ללמידה וצמיחה.