יעקב ישראל ואבישי יחזקאל הי"ד
יעקב ישראל ואבישי יחזקאל הי"דצילום: באדיבות המשפחה

ארבעת יתומיו הרכים של הרב יעקב ישראל שלום והיתום הקטן, בן השנתיים בלבד שהותיר אחריו הרב אבישי יחזקאל יחד עם אימותיהם האלמנות הטריות נמצאים על סף קריסה.

יממה בלבד לאחר הפיגוע הנורא שהתרחש בעיר בני ברק ומתברר שמצבם קשה מנשוא, גם הנפשי וגם הכלכלי.

קול זעקתם הגיעה עד לשולחנם של ראשי "קופת העיר" אשר בצעד מהיר ונחוש יצאו והקימו קרן צדקה משותף אשר יסייע למשפחות השבורות בשעתם הקשה. דווקא כעת בזמן שהמשפחות שבורות ורצוצות, דווקא כעת בזמן שקול שריקת הכדורים עדיין מהדהדים להם בראש, זה הזמן שלנו להירתם למענם, לסייע ולעזור.

לסיוע ליתומי ואלמנות הפיגוע בבני ברק לחצו כאן

בני המשפחה והחברים שהגיעו לבקר את המשפחות השבורות במהלך היום האחרון מספרים על מראות קורעי לב, כאלה שקשה להעלותם על הכתב. האלמנות שבורות ורצוצות, עיניהן אדומות מבכי, ליבם נקרע לגזרים, אך יחד עם כל זאת הם חייבים לעזור לילדיהן, לסייע להם נפשית וכלכלית.

בעוד רגע כולנו נשכח מהם, כולנו כבר לא נביט לעברם, חלילה, וזו בדיוק הסיבה שאנו חייבים ממש עכשיו לקום ולעשות מעשה, לפתוח את הכיסים ואת הלבבות ולהירתם למען המשפחות השבורות הללו, אשר נאלצים להתמודד עם קשיים נוראיים, כאלה שלא נדע לעולם בעזרת השם. רק תנסו לדמיין את הילד הקטן בן השנתיים שראה כיצד אביו נרצח אל מול עיניו הקרועות, תנסו לדמיין את מוחה של הילדה ששמעה את קול הירי שגדע באחת את חייו של אביה האהוב.

לא עת לחשות. זה הזמן שלנו להתאחד ולסייע להם, להתאחד ולהציל אותם ממשבר חמור וקשה שגם ככה הם בקושי שורדים אותו. הקליקו כאן ועכשיו ותזכו להציל נפשות טהורות אשר נמצאים על סך קריסה. אל תתמהמהו, אסור לחשוב פעמיים, הקליקו כאן והיו שותפים בהצלת המשפחות השבורות.

לסיוע ליתומי ואלמנות הפיגוע בבני ברק לחצו כאן