'דומינו'ס פיצה', רשת הפיצות המובילה בישראל, נמצאת במגמת התרחבות. לאחרונה פתחה הרשת את הסניף השישי בכשרות מהודרת – בקריות. ברשת מספרים שברקע המהלך יש רצון לצמצם את הקיטוב בעם, להרבות באחדות וגם להנגיש לכלל שומרי הכשרות המהודרת בישראל את חווית הלקוח, האיכות והשירות של דומינו'ס פיצה בישראל.

הסניפים של דומינו'ס מציעים קונספט עיצוב PIZZA THEATER, כשבהתאם לתפיסת השקיפות של החברה, כל המטבח ואזור הכנת הפיצות ושאר המנות שקוף וגלוי ללקוח. כל זאת על מנת שהלקוח יוכל לראות מבעד לזכוכית את הזמנתו נעשית מול עיניו ובנוסף יוכל גם לקבל מידע מדויק על מצב ההזמנה שלו ממסכי LED בדלפק.

להזמנה דומינוס פיצה לחצו כאן

דומינוס
דומינוסצילום: ערוץ 7

תת הרשת החדשה, "דומינו'ס פיצה למהדרין", הוקמה לאחר שנה של עבודה מאחורי הקלעים, תחת פיקוח והנחיה של רבני בד"צ בית יוסף. הכשרים למהדרין מתבססים על מנות ותוספות חלביות בלבד, כולל חומרי הגלם, הגלידות והשתייה. מחירי המנות בתפריט הכשר למהדרין, שמיטה לחומרא זהים בהשוואה למוצע כיום ברשת. שלושה סניפים כשרים ממוקמים בפ"ת, עוד אחד באשדוד, בעפולה ובקריות.

נראות ומיתוג הסניפים והמארזים עברו שינוי ובודלו מסניפי הרשת האחרים, כך למשל -השילוט בכניסה לחנות, ארגזי הקטנועים ואריזות הקרטון של הפיצה הם בצבע אדום עם חותמת הכשרות של הבד"צ. המתווה שקבעו הרבנים כולל בידול מוחלט ומלא מהרשת הלא כשרה, וכשזה כך - אין סיכוי לטעויות. שרשרת ההזמנה מתחילתה ועד קבלת המוצר לפתח הבית - מאובטחת מבחינה כשרותית למצב של "אפס תקלה". ההפרדה מתחילה כבר בשיחת הטלפון: נתב השיחות מבודל וההזמנות מגיעות רק לסניפי המהדרין. בסניף, ההשגחה צמודה וקיים פיקוח הדוק מקליטת חומרי הגלם ועד למשלוח המוצר המוגמר לבית הלקוח.

יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים משותף דומינו'ס פיצה: "כחלק מתפיסת האחדות המובילה את הרשת והרצון לפנות למגוון קהלים רחב, אנו גאים להציע גם למגזר הדתי ושומר המסורת את חוויית הלקוח בדומינו'ס פיצה הכוללת איכות וטעם של חומרי גלם מצוינים ושירות מנצח ללא פשרות. אנו נציע תפריט כשר למהדרין. נעשה זאת תוך הקפדה על סובלנות, אמונה, כיבוד האחר ומיקוד בפלורליזם של הציבור שחי בישראל. אנו מזמינים את כולם לבוא לסניפי המהדרין וליהנות מדומינו'ס, פיצה כשרה למהדרין".

הרב עזריאל מצרפי, סמנכ"ל בד"צ בית יוסף מגלה כי עבודת המטה של חברי הבד"צ לקראת המהלך ארכה כשנה, במהלכה למדו וגיבשו הרבנים והמפקחים את נהלי הכשרות לרשת "גולת הכותרת של המהלך היא פריצת הדרך בעולם המסעדנות הכשר למהדרין. עשינו זאת באופן זהיר ועמוק. התהליך היה ארוך ודקדקני משום שרצינו לוודא שהמהלך יבוצע באפס טעויות, כשכעת אנחנו שלמים ומברכים על המוגמר. אנחנו פותחים סניפי מהדרין עם כל החומרות הנדרשות של בד"צ בתוך מערכת שמזוהה כרשת לא כשרה – אנחנו רואים במהלך זיכוי הרבים גדול, כפשוטו".

להזמנה דומינוס פיצה לחצו כאן