חתונה לזוג גרים
חתונה לזוג גריםצילום: יצחק נייהוז, הנוער המתנדב

בני נוער מארגון 'הנוער המתנדב' יזמו וארגנו חתונת חסד לזוג גרים חסר אמצעים. החתונה התקיימה בסוף השבוע האחרון (חמישי) בעיר העתיקה בירושלים ובני הנוער הגיעו לשמח.

ארגון "הנוער המתנדב", הוקם על ידי בני הנוער שובאל גולדמן ושבות עמי שפיץ לפני כתשעה חודשים. הארגון עוסק במגוון התנדבויות במגוון תחומים.

חתונה זו היא החתונה השנייה שבני הנוער מארגנים, לאחר שלפני מספר חודשים בני הנוער ארגנו חתונה, אף היא לזוג חסר אמצעים. בארגון פעילים למעלה מ1,000 בני נוער מכל רחבי הארץ המחולקים למספר איזורים שם הם מתנדבים.

לפני מספר שבועות הנערים שמעו על זוג הגרים שאין מי שיארגן את אירוע החתונה שלהם ומיד התגייסו למבצע המיוחד. בתוך שבועות ספורים גייסו תרומות רבות, רתמו ספקים לטובת האירוע, וארגנו את כל צרכי החתונה עד הפרט האחרון. ביום החתונה הגיעו בני הנוער להקים את החתונה עצמה מול אבני הכותל המערבי, ואף לשמח את החתן והכלה בריקוד ושמחה פורצת גבולות.

יותם זורובסקי, אחד מהנערים שארגנו את החתונה אמר: "זו תחושת סיפוק מטורפת, אני מרגיש תחושה כזו בדרך כלל אחרי כל התנדבות, אבל הפעם זה משהו אחר, עשינו פה משהו ענק. עזרנו להקים בית נאמן בישראל ולשמח חתן וכלה ביום חופתם".

חתונה לזוג גרים
חתונה לזוג גריםצילום: יצחק נייהוז, הנוער המתנדב

שובאל גולדמן, יו"ר הנוער המתנדב אמר: "פרוייקט החתונה הנוכחית היה יוצא דופן. מתנדבים שיוצאים להתרים ברחובות בגשם, בקור, תוך כדי ברד. היה מאה אחוז התגייסות מצד בני הנוער החברים בתנועה ורק כך קיבלנו את התוצאה המרשימה".

חתונה לזוג גרים
חתונה לזוג גריםצילום: יצחק נייהוז, הנוער המתנדב