כיצד נטביל את הכלים בצורה הטובה ביותרOU ישראל

חג הפסח הייחודי מפגיש משפחות סביב שולחן הסדר בשירה וחגיגה. אבל כולנו יודעים שנדרשת הכנה רבה כדי להפוך את החג המיוחד הזה לסיפור הצלחה.

מכיוון שרכישת כלים חדשים די נפוצה לפני פסח, החליטו ב-OU ישראל לפתוח את קמפיין החינוך לפסח בסרטון קצר, מלמד ומשעשע למדי על הלכות טבילת כלים במקווה לפני השימוש הראשון בהם.

סרטון זה הופק ונעשה באמצעות מרכז OU ישראל ע"ש גוסטב וקרול ג'ייקובס לחינוך כשרות, בראשות הרב עזרא פרידמן. בסרטון מתחיל הרב פרידמן בהסבר המקור והנימוק העומדים מאחורי מצוות הטבילה, וממשיך לדון באילו סוגי כלים יש טבילה. הסרטון גם מבהיר את שיטת ההתמודדות הנכונה עם מכשירים חשמליים ודיגיטליים בכל הנוגע לטבילה, ומראה תהליך מהיר בן ארבעה שלבים לטבילה נכונה של כלים כאלה.

"אין דבר מספק יותר מאשר ללמד תורה אמיתית ואותנטית בצורה כל כך מרתקת, אנחנו ב-OU עומלים רבות על מנת להכשיר אלפי מוצרים לחג הפסח, אבל חשוב שנדאג גם לפן הרוחני ולא רק לפן הגשמי", אומר הרב פרידמן.

הרב אבי ברמן, מנכ"ל OU ישראל, מוסיף: "למרכז גוסטב וקרול ג'ייקובס יחד עם הרב עזרא פרידמן יש את הדרך לקחת את ההלכות ולהציג אותן בצורה דינמית ומהנה. אנו מקווים כי הסרטון יביא תועלת רבה לצופים בו לקראת חג הפסח ובעזרת השם השנה נחגוג את ליל הסדר בכשרות ובהידור להם הורגלנו עוד מבית אבא וסבא".