כוס תה. ארכיון
כוס תה. ארכיוןצילום: פלאש 90

עובד סניף ארומה בקניון רננים ברעננה שהגיש ללקוח כוס תה עם חומר ניקוי ממיס שומנים אמר בחקירתו במשטרה כי חשב שהכוס עם החומר הרעיל מכילה מים, כך מדווח אתר ynet.

בתום חקירתו שהתבצעה תחת אזהרה הוא שוחרר תחת תנאים מגבילים כולל הרחקה ממקום עבודתו.

בתוך כך, מוסיף להיות קשה מצבו של הלקוח ששתה בשוגג מסיר שומנים בבית הקפה ברעננה.

האיש מורדם ומונשם, מאושפז בטיפול נמרץ במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. "אנו ממשיכים לעשות בירור מקיף באשר להיקף הפגיעה בעקבות החומר הרעיל שבלע", נמסר מבית החולים.

הגבר, תושב כפר סבא, פונה אתמול לאחר שחש צריבה בפה ושפתיו התנפחו. מבדיקת המקרה עלה כי אחד העובדים הוסיף לתה שהזמין הלקוח נוזל מכוס שהייתה מונחת על הבר, והיה בה מסיר שומנים. בעקבות המקרה יצאה הוראה לכל סניפי הרשת שלא לשים חומרי ניקוי בכלים חד פעמיים.

רשת ארומה עדכנה בצהריים כי "הנהלת הרשת בדקה את המקרה במלוא החומרה והרצינות ועודה מנתחת ולומדת את האירוע. בעקבות תחקיר האירוע, חידדה הרשת את נוהלי השימוש בחומרי ניקוי בכל סניפיה ובאופן מיידי נכנסו לשימוש שפריצרים חתומים, שרק בהם יותר השימוש במסירי שומנים".

"בנוסף, הרשת תעבה מיידית את מערך בטיחות המזון בסניפים, סניף רעננה-רננים ייסגר היום בערב ל-48 שעות לצורך הדרכות העובדים וחידוד נוהלי בטיחות מזון. אנו נמצאים בקשר קבוע עם משפחת הלקוח ואנו מבקשים שוב להביע את התנצלותנו הכנה והעמוקה בפניו ובפני בני משפחתו על המקרה החמור ומאחלים להחלמתו המהירה".