ישראל גנץ
ישראל גנץצילום: אלישיב רקובסקי/TPS

עם ישראל עומד כיום בפני איומים גדולים תחת הממשלה הנוכחית. הממשלה מפקירה את בטחון תושבי יו"ש מתוך מדיניות "הכלה" שרק מתדלקת את הפורעים נגדנו. למה נשים וילדים צריכים לספוג אבנים שהורגות בדרך הביתה? באיזו מדינה עוברים על זה בשתיקה?

בכירים בממשלה מצטרפים לקמפיין שטנה אנטישמי כאילו המתנחלים הם הטרוריסטים. ומה קורה כשהאויב מזהה חולשה? הוא מתעצם. הזהרנו שהטרור יתגבר. לצערנו לא טעינו.

הזהרנו שהממשלה מביאה להקמת מדינה פלסטינית כשכל יום הערבים משתלטים וכובשים את יהודה ושומרון באין מפריע, לצערנו לא טעינו. הזהרנו שההפקרות הביטחונית תגרום לטרור להתרחב. לצערנו לא טעינו

אבל עכשיו, אחרי זמן ממושך של נזקים מצטברים להתיישבות, לתושבי יו"ש, לעם ישראל ולמדינת ישראל - אנחנו עומדים בע"ה לקראת תקופה חדשה.

בתקופה הזו, המחנה הלאומי מתאחד. ההתיישבות מתאחדת עם הפריפריה בדרום ובצפון. הכאב והלב של האחים שלנו בנגב, בדרום הארץ ובלוד מתאחדים עם הלב של התושבים ביהודה, בנימין ובשומרון.

המחנה הלאומי מתעורר. הוא מבין שליבה של ארץ ישראל - ההתיישבות בבנימין, בחומש, בהר חברון ובגוש עציון היא עוטפת את ירושלים, הלב של העם היהודי. היא מחבקת את השפלה ומישור החוף. והיא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.

בתקופה החדשה הזו ירושלים לא יורדת לרעננה. בתקופה החדשה הזו אנשים פשוטים וטובים שרוצים בטובת הארץ, בטובת צה"ל בטובת ההתיישבות מתחברים מההר, ומהשפלה, מרעננה, מדימונה ומעפרה.

חברי הכנסת שעדיין יושבים בקואליציה. בואו. תעברו לצד הנכון. עם ישראל יוקיר ויעריך אתכם על כך. תודה לכם קהל אהוב. האיכפתיות שלכם, ההשקעה שלכם, לזעוק, למחות ולדרוש שינוי - הם שמביאים את התקופה החדשה הזו!

בעזרתכם נדרוש ממי שיוביל את המחנה הלאומי לחזק את ההתיישבות והמדינה במעשים בשטח. כדי לקיים באמת מדיניות ימין, אמונית ולאומית. בעזרת ה נעשה ונצליח.