איכות אחת מנצחת פי שניים חוויה
איכות אחת מנצחת פי שניים חוויהצילום: אחת שתיים

"אחת שתים!" מציעה לכם מגוון ענק של כלים חד פעמיים במגוון ענק של סוגים, גדלים וצבעים שיאפשרו לכם להגיע לחג הפסח רגועים ומרוצים ולהנות במהלך ימי החג משקט נפשי ללא מאמץ מיותר.

חברת ר' שמאי המשווקת את המותג "אחת שתיים!" הכינה לחג הפסח קטלוג מגוון עם שלל סוגי כלים חד פעמיים. השנה - הבשורה המסעירה ביותר היא כלים חד פעמיים מתכלים. זאת כדי לעזור בשמירה על איכות הסביבה וחלופות מול המס שהוטל על הפלסטיק.

בחברה מדגישים כי ניתן לבחור כלים יפים ואיכותיים ברמות שנות התלויים בתקציב ההשקעה, אבל יש בשורה לכולם- שולחן חג יפה, שמח ובעיקר קל ופשוט לעריכה ופינוי.

"אחת שתים!" חשבה עליכם לא רק לסידור שולחן חג מרשים, אלא גם על הכנות קלות יותר עם מגוון מוצרי אפייה נוחים לשימוש: תבניות, סירים, ניירות אפיה בשלל גדלים וצורות, נייר אפיה מוצמד לתבנית ועוד.. כדי לחסוך לכם זמן וכאב ראש מיותר.

כל הכלים והמוצרים, של חברת ר' שמאי תחת השגחה צמודה וכשרות מהודרת של העדה החרדית. ''אחת שתים!'' מובילה את תחום החד פעמי בארץ ועובדת עם התקנים המחמירים ביותר לאישור הפלסטיק המותאם לכלי מזון.

ראובן שמאי, מנכ"ל חברת ר' שמאי והמותג "אחת שתיים!", אמר: "במשך חודשים רבים עמלנו כדי ששולחן החג שלכם יהיה מפואר, חגיגי ומעוצב על מנת שתוכלו ליהנות יותר משמחת החג. המוצרים שלנו מחכים לכם ברשתות השיווק הפרוסות בכל רחבי הארץ. מאחל לכם ולבני ביתכם חג כשר, שמח קליל ונוח".