גיא הוכמן
גיא הוכמןצילום: יהונתן גוטליב

זוג חברים שתכנן אתמול (ה') לצאת לאחד הברים ברחוב דיזנגוף בתל אביב, הזמין ברגע האחרון כרטיסים למופע הסטנדאפ של גיא הוכמן בבת ים הסמוכה וכך שהו בבת ים במקום ברחוב דיזנגוף בזמן הפיגוע.

החלק המפליא יותר הוא שכלל לא הייתה אמורה להיות אתמול הופעה של הוכמן בבת ים. הוכמן הופיע כבר בבת ים בחודש שעבר, אך בעקבות תקלה במערכת ההזמנות הצליחו החברים להזמין כרטיס להופעה שהם חשבו שתתקיים אתמול בבת ים. למזלם, הם גילו את הטעות רק אתמול לאחר שהתרחש הפיגוע.

"הייתה אמורה להיות לי הופע והיא נדחתה", סיפר הוכמן לערוץ 7. "היא בכלל הייתה אמורה להיות ברעננה, ואני לא יודע איך במערכת היה כתוב בת ים, כי בבת ים הייתה הופעה ב-10.3".

אתמול הם שלחו להוכמן הודעה והודו לו על ההופעה שלא התקיימה. "לילה טוב גיא", כתבו. "אין לי איך לתאר את מה שקרה היום אבל אני אספר לך. אני והחברה רצינו לצאת לשתות היום בדיזנגוף. איכשהו עלה הרעיון של הסטנדאפ שלך והזמנו כרטיסים להופעה שלך היום ב-7.4 בבת ים. מגיעים לבת ים וכמובן שאין הופעה כי היא הזמינה בטעות להופעה שלך שהייתה ב-10.3. נוסעים לבת ים, מגיעים, רואים שאין כלום. פותחים את הפלאפון ורואים על הפיגוע. תודה על ההופעה שלא עשית".

הוכמן סיפר לערות 7 כי לאחר שקיבל את ההודעה הוא הרגיש "את המציאות טופחת על הפנים שלנו. לא היה לי שום חלק בזה, זה עניין של גורל ומזל. ואתה יודע, יכול להיות שהם גם היו יושבים בדיזינגוף במקום אחר לגמרי אבל הם הרגישו צורך לשתף".

הוכמן החליט לפרגן להם בכרטיסים חינם. "בתמורה אני נתתי להם כרטיסים להופעה הבאה ועוד 2 כרטיסים כדי שיבואו עם חברים, והם בתמורה נתנו לי הגומל כי הצלתי להם את החיים. סתם".