יובל דיין
יובל דייןצילום: טל עבודי

אתמול, בחמישי בערב, בסמוך לשעה 21:00, הזמרת יובל דיין בדיוק סיימה להתאפר לקראת הופעה בהאנגר 11 בה היא התארחה אצל דיויד ברוזה יחד עם יוני רכטר. ואז, היא שמעה על הפיגוע שהתרחש כמה מאות מטרים ממננה.

"נכנסנו להיסטריה לשמע האמבולנסים והמשטרות שכיתרו את הנמל" היא משתפת היום את עוקביה, "היו שמועות על יריות גם לידינו. הן התפוגגו אחרי כמה צעקות של חרדה. המופע התחיל. ספק אם דיויד והקהל הספיקו לשמוע את הידיעה. לא ניתן לטרור לנצח".

"הלב שלי התחיל לפעום על 200 והפה התייבש. פתאום הפחד לשכוח את הטקסט לשירים התפוגג והחיים קיבלו זעזוע וכעס בתוך תקופה גם ככה פצועה. בדיוק באותו הבוקר למדתי, שכשאחד מכוחות הנפש שלך יוצאים מאיזון, או חלשים מידיי, כל השאר מפצים והמערכת נתקעת".

"החלטתי להפסיק להיות נחמדה ולחייך (שרק נחייך אמן..) להכל ולכולם. להשתמש גם בחוסן ובעוצמות שה׳ נתן לי. וקלטתי את הפיגוע הזה מוציא מאיזון את כל המערכת שלנו, את ההפכות שאנחנו אוכלים פעם אחרי פעם כמדינה, כעם".

"חשבתי על שבת הגדול שבפתח ואת היציאה הזאת ממצרים שדופקת לי על הדלת בכל בוקר. מזמינה אותי לארוז מהר ולהצטרף למסע בכל כך הרבה רבדים ומקומות. מהנעלים בסלון דרך השיטוט במרחבי הסמארטפון שלא נגמרים ועד להופעה הזאת בשלהי הפיגוע".

"אי אפשר לתת לטרור לנצח" קוראת דיין, "הוא לא יכול להשבית אותנו. הלואי שנהיה חזקים מול כל מה שיבוא
חיבוק כל כך גדול למשפחות הנרצחים, ילדים בגילי. לא יאמן. תפילה עמוקה לשלום הפצועים. שבת מבורכת ושקטה לכולנו, אמן"