הרחקת יונים
הרחקת יוניםצילום: אבי הדברות

מו לרבים וטובים, אם גם לכם נמאס מהיונים ואתם רוצים לזכות בתחום מחייה נקי כמו שהיה לפני הגעת היונים - הפתרון עבורכם הוא קל ונוח – הרחקת יונים לצמיתות עם מרחיק יונים מקצועי ומנוסה שמתחייב לתוצאה.

ישראל היא מדינה שהתברכה בשטחי בר וטבע נרחבים, הרים, סלעים וגאיות בהם בעלי חיים ומתוכם גם בעלי כנף רבים שמקננים בעונות השונות של השנה או חולפות ביעף בדרכם אל ומארצות הקור.
היונים מצאו את מקומם כאן, כנראה שטוב להן והן איתנו.

באופן טבעי, כל מי ששומע על הרחקת יונים לצמיתות מעלה חששות ותהיות. חששות אלו מובנים לכל וזאת מכיוון שכידוע, לא מעט מפגעים תברואתיים נוצרים משהיית יונים במחיצת תחומי המחייה של בני האדם מעבר לעובדה שנוצר רעש המיית יונים ולכלוך של צואת יונים יש גם כינים רחמנא-ליצלן.

יונים, יעדיפו לחיות בסביבת המחיה הבטוחה ביותר עבורן לקינון והטלה. אותן מקומות קינון יהיו הגבוהים ביותר ובתים גבוהים, במרבית המקרים יבחרו היונים בקינון במרפסות הקומות הגבוהות ביותר והמרפסות מהוות מיקום נוח עבורן בגובה זה.

היונים מטילות לשלשת והומות בקולות שאינם נעימים לאוזן ויפלשו גם לשאר המרפסות והגגות באזור באופן שיהווה מטרד בעבור אל דייר המתגורר באותו הבניין.

מחלות שהיונים גורמות

בסיטואציות מסוימות היונים גורמות למחלות. היונים מביאות איתן כיני יונים וטפילים אחרים שלא תרצו אצלכם בבית. השהות הממושכת של היונים באזורכם תביא להיווצרות של מחלות.

מוטב למנוע את הסיטואציה הזאת על ידי הרחקה מקצועית של היונים. את ההרחקה האידיאלית תוכלו להשיג בעזרתו של מרחיק יונים מנוסה.

קיימות תופעות של תגובות כגון אלרגיות, גירויי עור, אדמומיות בעור, נפיחויות וקשיים בנשימה הנגרמים כתוצאה מרגישות לטפילי יונים, רגישות ללשלשת יונים ורגישות לנוצות יונים.

להלן רשימה חלקית בלבד, הכוללת סוגי מחלות מסוכנות יותר והן סוגי מחלות פחות מסוכנות - יש מחלות חיידקיות (בקטריאליות), מחלות פרוטוזואליות, מחלות נגיפיות (ויראליות) ומחלות הנובעות מטפילים מסוג ריקציה וכלמידיה.

מה חשוב לדעת לפני סילוק היונים?

ישנם מספר שיטות יעילות להרחקת יונים. יונים ניחנו בתכונות של אינטליגנציה ולוחמנות, הן ינסו להתמודד ולהתנגד מול המאמצים להרחיקן, אי לכך חשוב להשתמש בשיטות הרחקה הנעשות במקצועיות ובמיומנות.

  • הרחקת יונים באמצעות רשת.
  • הרחקת יונים באמצעות דוקרנים.
  • הרחקת יונים באמצעות הצבת דחלילים דמויי ינשופים או עופות דורסים מאיימים אחרים להברחתן.
  • הרחקת יונים באמצעות צלילים – אולטרה סוני.
  • הרחקת יונים בעזרת פסי דריכה חשמליים שמזרימים זרם קל שידחה יונים.
  • הרחקת יונים בעזרת ריסוס ספריי שמפיץ ריח שדוחה יונים.
  • הרחקת יונים בעזרת קרני אור שמפחידות את היונים
  • לכידת היונים בשיטה הומנית, ללא התעללות, פציעה או גרימת מוות.

מבין שלל השיטות – השיטות היעילות ביותר הינן רשתות יונים ודוקרנים ליונים.

בחירת מרחיק יונים

בכל הנוגע להרחקת יונים חשוב להיעזר במדביר מקצועי כמו אבי הרחקת יונים שידע לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, המהירה ביותר והאפקטיבית ביותר למצב שלכם במחירים נוחים.

מומחים להתקנות אם זה רשתות נגד יונים, הצבת דוקרנים ליונים או מערכת אלקטרונית להרחקת יונים שמשגיחה ופועלת בשגרה באופן אוטומטי, מסייעת בתחושת הביטחון ושומרת עליכם מפני המפגעים הנגרמים על ידי יונים, פנו אלינו ונשמח לסייע.

לסיכום:

חשוב לבחור במרחיק יונים מהמובילים כמו אבי הרחקת יונים שמתחייב מראש לתוצאה, שהוא מקצועי ומנוסה, יבטיח לכם את סיכויי ההצלחה הגבוהים, ישיב לכם את הביטחון תוך קבלת חווית שרות.

תגידו תודה לטכנולוגיה ! מהפכה אמיתית בשגרת היום יום – לפתע היונים נעלמות והכל מסתדר! מהיום גם אתם יכולים להרחיק ולסלק את היונים מהאזור הרצוי, איך אפשר לוותר על תענוג כזה?

לאחר שקראתם למרחיק יונים, לא תבינו איך יכולתם לסבול את המפגע – נשמח לסייע

צרו קשר

הכנסו לאתרנו - https://www.avi-pigeoncontrol.co.il