אלי אבידר
אלי אבידרצילום: בן כהן - מגפון ניוז

חבר הכנסת והשר לשעבר אלי אבידר ערך כנס פעילים ראשון בכפר המכביה, וקרא לשמאל בקואליציה להציב דרישות משלו לצד אולטימטום להמשך כהונת הממשלה.

בנאום בפני פעילים אמר אבידר: "איזו נאיביות. דרשו מאתנו להיות בשקט, לא לקדם את הערכים החשובים לנו, כדי שהצד השמרני לא יכעס. הצד השמרני מעלים דרישות? גם לנו יש דרישות! ראשי המפלגות הליברליות, כן אתם: הורוביץ, מיכאלי, גנץ ובמיוחד- לפיד, נותנים לצד השמרני למרוח אתכם: חצי שנה למימוש הבטחת הבחירות להקמת ועדת החקירה לצוללות, להעלם לתמונה עם קנצלר גרמניה בערב הצבעה על חוק קריטי - חוק הגבלת שתי קדנציות?

''באיזו נאיביות 'ראש המשלה החליפי' מצהיר לפני כמה ימים, שנפתלי בנט ימשיך לטפל בנושא האיראני כראש הממשלה החליפי. בחרו בך, המליצו עלייך, קח אחריות על הנושא החשוב בהנהגה הישראלית".

עוד אמר אבידר: "אנחנו כאן היום כדי להמשיך את השינוי. בתקופה הזאת, במצב הזה שבו אנחנו נמצאים, חייבים להעיר את השטח. להרים את הראש. יש לנו משהו שאין לשום גוף, מפלגה, תנועה במדינת ישראל – יש לנו שטח.

''לנו יש אנשים מדהימים שהרימו אופרציות מטורפות בעשר אצבעות. וזה הזמן של כולנו, לרענן את קבוצות הפעילים, את קבוצות הוואטסאפ, את דפי הפייסבוק. המטרה שלנו להקים מוקדי פעילות בכל ישוב בישראל", הוסיף ח"כ אבידר.